جام حذفی فوتبال، تراکتور - مس؛ رونمایی از سومین تیم مرحله نیمه نهایی

به گزارش فروش برتر، تیم های فوتبال تراکتور و مس در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می فرایند تا یکی دیگر از تیم های صعود کننده به مرحله بعد معین گردد.

جام حذفی فوتبال، تراکتور - مس؛ رونمایی از سومین تیم مرحله نیمه نهایی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ ارزان تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال تراکتور تبریز و مس کرمان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا چهره تیم سوم صعود نماینده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی معین گردد.

شاگردان ساکت الهامی با پیروزی مقابل پاس همدان و نود ارومیه پا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گذاشته اند. از سوی مقابل مس کرمان نیز پس از غلبه بر بادران در دور اول و سپس با شکست ذوب آهنِ لیگ فزونی به جمع هشت تیم برتر جام حذفی صعود کرد. شاگردان مجتبی حسینی در تیم مس تنها تیم دسته اولی باقی مانده در جام حذفی به حساب می آیند و می توانند با پیروزی بر دومین حریف لیگ فزونی خود، به شگفتی سازی در جام حذفی ادامه دهند.

جدال تیم های تراکتور و مس کرمان نبرد تیم های دوم جدول رده بندی لیگ های برتر و لیگ دسته اول به حساب می آید، جایی که هر دو تیم شرایط نسبتاً خوبی در لیگ های خود دارند و کوشش می نمایند با صعود به جمع چهار تیم پایانی جام حذفی فرایند خوب خود در هفته های اخیر را ادامه دهند. بازگشت مجتبی حسینی به تبریز و رویارویی دوباره این مربی با تبریزی ها که سابقه مربیگری در این تیم را دارد، از دیگر جذابیت های این مسابقه است.

تا به امروز صعود پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطعی شده و در دو ملاقات باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی، تیم های تراکتور - مس کرمان و همچنین استقلال - سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 517

به "جام حذفی فوتبال، تراکتور - مس؛ رونمایی از سومین تیم مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، تراکتور - مس؛ رونمایی از سومین تیم مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید