فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار عدد ماسک برای مقابله با کرونا

به گزارش فروش برتر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای مختلف دانشگاه، فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار عدد ماسک را از اقدامات این دانشگاه به منظور مبارزه با بیماری کووید-19 بیان کرد.

فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار عدد ماسک برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران، سیامک بهاروند در جلسه ملاقات نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی با رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی هفت استان کردستان، همدان، مرکزی، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید به ارائه گزارشی از عملکرد سال 98 این دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: تحقق 75 درصدی درآمدها، راه اندازی دانشکده توانبخشی با سه رشته و ... از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه آموزش مجازی از 25 اسفند 98 کار خود را در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان شروع نموده است، اعلام کرد: با فراهم کردن زیرساخت های آموزش مجازی سعی کردیم آرامش روحی و روانی را برای دانشجویان در کنار آموزش آنلاین فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گندزدایی و ضدعفونی کردن فضاهای مختلف دانشگاه، فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار ماسک را از اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان به منظور مبارزه با بیماری کووید-19 مطرح کرد.

4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 733

به "فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار عدد ماسک برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 40 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 2 هزار عدد ماسک برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید