توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در سیروان است

به گزارش فروش برتر، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در سیروان است.

توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در سیروان است

نشست مشترک فرزاد شریفی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و فرماندار شهرستان سیروان به منظور آنالیز شرایط گردشگری این شهرستان برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در این نشست به بیان نقش و اهمیت منطقه نمونه گردشگری این شهرستان پرداخت و اضافه نمود: باید با تعامل و همکاری مسئولان شهرستانی و استانی زیر ساخت های لازم برای توسعه منطقه نمونه گردشگری شهرستان سیروان را فراهم آوریم.

او یادآور شد: تمام اهتمام و توان خود را برای توسعه زیرساخت های گردشگری در این شهرستان بکار گرفته ایم تا بتوانیم شاهد توسعه هرچه بیشتر این صنعت درآمدزا باشیم.

شریفی با بیان اینکه صنعت گردشگری فرصتی برای رسیدن به توسعه پایدار است، اضافه نمود: امروزه همه صاحب نظران و کارشناسان معتقدند صنعت توریسم جز سه صنعت برتر دنیا بشمار می رود و از این رو نقش کلیدی در توسعه مالی، اجتماعی، فرهنگی و ... هر کشور و منطقه ای دارد.

علیرضا رئیسی، فرماندار سیروان ضمن تشکر از اهتمام ویژه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به پروژه های گردشگری شهرستان سیروان و با اشاره به پتانسیل های بالقوه موجود در حوزه گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان گفت: سیروان با توجه به پتانسیل های گردشگری، صنایع دستی و اماکن زیارتی زمینه خوبی برای توسعه صنعت توریسم دارد.

فرماندار سیروان با تأکید بر اجرای طرح جامع روستای سرابکلان با همکاری دستگاه های اجرایی گفت: آماده همکاری متقابل با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی و عمرانی در این شهرستان هستیم.

منبع: همگردی
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1874

به "توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در سیروان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در سیروان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید