توجه به توسعه گردشگری مذهبی در کهک قم لازم است

به گزارش فروش برتر، ایرنا/ براساس سخنان استاندار نو قم و آخرین اخبار بدست رسیده، توجه به توسعه گردشگری مذهبی در کهک قم لازم است.

توجه به توسعه گردشگری مذهبی در کهک قم لازم است

سید محمدتقی شاهچراغی در سفر خود به شهرستان کهک که با همراهی بعضی مدیران استانداری صورت گرفت، با اشاره به لزوم عمل به تکالیف اجرایی و خدمت به مردم گفت: توسعه زیرساخت ها، برطرف موانع و ایجاد ادارات در شهرستان شهیدپرور کهک باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به موقعیت گردشگری کهک و حضور گردشگران در این شهرستان افزود: باید از این ظرفیت در زمینه توسعه گردشگری مذهبی بهره برداری گردد و در کنار آن مسائل اجتماعی و فرهنگی شهر نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی موضوع راه دسترسی و خدمات بهداشت و درمان در سطح شهرستان کهک را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای آنالیز مسائل و ارایه راهکارهای عملی در این زمینه ها، برگزاری نشست هم اندیشی با شوراها و دهیاری های این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت قانع کردن سازی و اطلاع رسانی اهمیت فرآیند واکسیناسیون در مقابله با ویروس کرونا در تمام استان ادامه داد: در راستای ترویج واکسیناسیون در سطح شهرستان ها مدیران مرتبط با جدیت پیگیر امور باشند.

استاندار قم با بیان ضرورت احصای مسائل و موانع توسعه شهرستان تازه تاسیس کهک توضیح داد: مدیران استان و شهرستان کهک تمام توان خود را برای برطرف این موانع بکار ببرند.

منبع: همگردی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1682

به "توجه به توسعه گردشگری مذهبی در کهک قم لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به توسعه گردشگری مذهبی در کهک قم لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید