تقاضای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی برای دریافت سرویس مدرسه

به گزارش فروش برتر، رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان کرمانشاه از تقاضای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی برای دریافت سرویس مدرسه اطلاع داد.

تقاضای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی برای دریافت سرویس مدرسه

فرهاد محمدی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان کرمانشاه گفت : تا به امروز 300 مدرسه در استان کرمانشاه درخواست سرویس مدرسه داشته و با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس از اولیا دانش آموزان تقاضا می گردد هرچه سریع تر به منظور هماهنگی با مدرسه برای تهیه سرویس اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 98 حدود 80 هزار دانش آموز استان برای سرویس مدرسه متقاضی بودند، اضافه نمود: در امسال امکان استفاده بیش از 80 هزار دانش آموز از سرویس مدارس است که این مدارس برای استفاده از سرویس به بیش از پنج هزار خودرو نیازمند هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه توضیح داد: تا به امروز 54 شرکت مجاز حمل و نقل از سوی سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه برای استفاده از سرویس دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو از سوی آموزش و پرورش استان به مدارس معرفی شده اند.

محمدی ادامه داد: از رانندگانی که داوطلب خدمت به عنوان سرویس مدارس هستند می توانند هر چه سریع تر به تاکسیرانی و شرکت های مجاز حمل و نقل مراجعه نموده و درخواست همکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: معین نرخ کرایه سرویس مدارس با حضور اعضای کارگروه ماده 18 شامل رئیس آموزش و پرورش، نماینده انجمن اولیا و مربیان، شهرداری صورت می گیرد و نتیجه نهایی آن به وسیله شورای شهر پس از تصویب اعلام شده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان کرمانشاه به نظارت بر خودرو هایی که به عنوان سرویس دانش آموزان معرفی می شوند اشاره و خاطر نشان کرد: با تشکیل کارگروه حمل و نقل دانش آموزی در سال های گذشته به ریاست معاون عمرانی استاندار کرمانشاه مصوب شد که متولی رسیدگی به سرویس مدارس شهری با شهرداری و شرکت های حمل و نقل دانش آموزی و در روستا ها با بخشداری ها و ادارات راهداری متولی و مرجع صدور پرونده فعالیت آن ها باشند.

محمدی تاکید نمود: مدارس تنها در صورتی می توانند با سرویس های دانش آموزی قرار داد ببندند که به وسیله آموزش و پرورش و شرکت های مجاز حمل و نقل معرفی شده باشند.

وی به وجود سرویس های فرسوده حمل و نقل در روستا ها اشاره نمود و اضافه نمود: نبود توانایی پرداخت در کرایه ها و نبود وجود شرکت های حمل و نقل به صرفه از جمله دلایل فعالیت سرویس های فرسوده ای است که گاهی موجب بروز حوادث می گردد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1913

به "تقاضای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی برای دریافت سرویس مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقاضای 80 هزار دانش آموز کرمانشاهی برای دریافت سرویس مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید