تدوین طرح هایی برای شناسایی دانش آموزان بدون شناسنامه

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تدوین طرح هایی برای شناسایی دانش آموزان بدون شناسنامه اطلاع داد و گفت هنوز بعضی افراد در بعضی استان ها از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و قم به دلایلی شناسنامه ندارند که دغدغه بزرگی است.

تدوین طرح هایی برای شناسایی دانش آموزان بدون شناسنامه

انسیه خزعلی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن برگزار گردید در پاسخ به سوال پانا مبنی بر اقدامات معاونت زنان برای شناسایی و حمایت از دانش آموزان و خانواده های منطقه ها محروم که دارای شناسنامه نیستند، اظهار کرد: هنوز بعضی افراد در بعضی استان ها از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد و قم به دلایلی شناسنامه ندارند که دغدغه بزرگی است و باعث می گردد بسیاری از تحصیل و مسایل بهداشتی محروم بمانند.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اضافه کرد: در بعضی شهرها فعالیت هایی برای حل مشکل دانش آموزانی که شناسنامه ندارند از سوی خیریه ها اجرا شده که رسمیت ندارد و ما در معاونت با خیلی از این افراد نشست برگزار کردیم و ملاقات داشتیم. طرح هایی در دست اقدام داریم که امیدواریم به تصویب برسد تا این دانش آموزان شناسایی و کُددار شوند و بتوانند از خدماتی که در جامعه داده می گردد، بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1749

به "تدوین طرح هایی برای شناسایی دانش آموزان بدون شناسنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین طرح هایی برای شناسایی دانش آموزان بدون شناسنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید