طراحی 7 دوربین پلاک خوان هوشمند از طریق فناوران ایرانی

به گزارش فروش برتر، 7 دوربین پلاک خوان هوشمند ایران ساخت طراحی شد تا تخلفات رانندگی با دقت و کیفیت بیشتری ثبت و پیگیری شود.

طراحی 7 دوربین پلاک خوان هوشمند از طریق فناوران ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سامانه ثبت تخلفات سرعت (پردازش تصویری)، سامانه ثبت تخلفات سرعت راداری، پایش محدوده ترافیک، ثبت تخلف چراغ راهنمایی، ثبت تخلف عبور از نواحی ممنوع، ثبت تردد و عوارض و ثبت تردد و پارکینگ محصولات دانش بنیان و هوشمندی هستند که در این زمینه طراحی شده اند.

دوربین های با قابلیت پلاک خوانی، دوربین های مداربسته تخصصی هستند که دارای یک نرم افزار داخلی برای شناسایی و ضبط پلاک خودروها حتی در هنگام حرکت هستند. تجهیز سیستم های ترافیکی به وسیله دوربین های تشخیص پلاک، امکان تجزیه و تحلیل و ضبط پلاک وسایل نقلیه را در هر شرایط چالش برانگیزی چون آب و هوای بد، سرعت بالا و مسائل مربوط به تداخل نور چراغ ماشین ها میسر می کند.

تفاوت این دوربین ها با دوربین های معمولی در این است که دوربین های پلاک خوان می توانند حرکت خودروها را از مسافت های دور و در سرعت های بالا و نور آزاردهنده چراغ خودرو ضبط کنند. تمامی اطلاعات خودروها با استفاده از اطلاعات زمانی یا اطلاعات پلاک قابل جستجو هستند.

به وسیله دوربین های مداربسته پلاک خوان می توان پارکینگ های عمومی را به نحوی مدیریت کرد که پرداخت وجه و ورود و خروج خودروها تسهیل شود. این دوربین ها می توانند عملکرد هشداری داشته باشند و در هنگام ورود وسیله نقلیه غیرمجاز هشدارهای لازم را بدهند.

این محصولات با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده و در استان های تهران، اصفهان، مشهد و جاده های درون و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1797

به "طراحی 7 دوربین پلاک خوان هوشمند از طریق فناوران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی 7 دوربین پلاک خوان هوشمند از طریق فناوران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید