تأتری با بازی بازیگران سریال پایتخت

به گزارش فروش برتر، ظاهرا او به جای پانته آ بهرام در کنار بازیگرانی، چون مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ندا اسدی در این نمایش بازی خواهد نمود.

تأتری با بازی بازیگران سریال پایتخت

بازیگران اصلی پایتخت از محسن تنابنده گرفته تا احمد مهرانفر و نسرین نصرتی در روز هایی که باید کم کم برای فراوری پایتخت 6 آماده شوند، مشغول تمرین تئاتر و نمایش هستند.

هرکدام از این بازیگران اگرچه پیشینه ای برای خود دارند، اما با مجموعه پایتخت برای مخاطب شناخته تر شدند و در واقع بازی در 5 فصل این سریال محبوبیت آن ها را رقم زد.

اوایل خردادماه خبر رسید که محسن تنابنده بعد از 13 سال دوری از تئاتر دوباره با مولن روژ بازمی شود و چند روز بعد از آن حضور احمد مهرانفر دیگر بازیگر پایتخت در این تئاتر قطعی شد. این تئاتر با مضمونی اجتماعی و حضور 2 پرسوناژ به کارگردانی حسین پارسایی، تابستان به روی صحنه خواهد رفت.

پیش از این قرار بود بهرام افشاری با تئاتر بداهه روی صحنه برود، اما شانس با او یار نبود و نمایش به دلیل مسائل درون گروهی از رفتن روی صحنه باز ماند.

دیروز هم روابط عمومی نمایش پدر| مادر اعلام نمود که نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در مجموعه تلویزیونی پایتخت پس از 6 سال دوری از تئاتر، با نمایش پدر | مادر به صحنه می آید.

ظاهرا او به جای پانته آ بهرام در کنار بازیگرانی، چون مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ندا اسدی در این نمایش بازی خواهد نمود.

پدر| مادر دوگانه ای به نویسندگی فلوریان زلر است که گروه اجرایی یک شب، پدر را در 75دقیقه و شب بعدی، مادر را در 80دقیقه اجرا خواهند کرد. همه این ها درحالی است که قرارداد ساخت پایتخت 6 در ماه های ابتدایی سال نهایی شده تا در نوروز 99 روی آنتن شبکه یک سیما برود.

منبع: فرادید
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 25

به "تأتری با بازی بازیگران سریال پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأتری با بازی بازیگران سریال پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید