برگه پرینت ثبت نام اولیه مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، سرهنگ محمد علی رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم پلیس فتا ناجا گفت: یکی از روش های کلاهبرداری توسط مجرمان سایبری درج آگهی های کذب و غیر واقعی در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی است.

برگه پرینت ثبت نام اولیه مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

وی اضافه کرد: بعضی از کاربران به دلیل قیمت مناسب، بنا به نیازهایشان مجذوب این آگهی ها شده و مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می نمایند که متاسفانه کلاهبرداران پس از دریافت وجه از پاسخگویی به تماس مال باختگان امتناع می نمایند.

سرهنگ رجبی توضیح داد: پس از تصویب و اجرای طرح اقدام ملی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی و با توجه به اعلام کد رهگیری به بعضی از ثبت نام نمایندگان ممکن است سودجویان با سوءاستفاده از آن اقدام به کلاهبرداری نمایند.

وی با اشاره به اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی، اضافه کرد: برگه پرینت ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است و ثبت نام در سامانه طرح ملی مسکن به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از آنالیز شرایط قانونی فرد ثبت نام نماینده غیر واجد شرایط تشخیص داده گردد.

به گفته رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم پلیس فتا ناجا مدارک برگه پرینت ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن از جمله کد رهگیری و غیره فاقد هرگونه ارزش است، بنابراین خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 775

به "برگه پرینت ثبت نام اولیه مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگه پرینت ثبت نام اولیه مسکن ملی ارزش معاملاتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید