برگزاری کنکور در جلسه فوق العاده هفته آینده کمیسیون آموزش آنالیز می گردد

به گزارش فروش برتر، رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: یکشنبه هفته آینده جلسه فوق العاده ای را با حضور بعضی مقامات وزارتخانه های بهداشت و علوم درباره کنکور برگزار خواهیم کرد.

برگزاری کنکور در جلسه فوق العاده هفته آینده کمیسیون آموزش آنالیز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی سفیدان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه رادیویی رویداد با اشاره به برگزاری کنکورهای سراسری اعلام کرد: یک فضایی همراه با عظیم نمایی در ارتباط با برگزاری این امتحانات در جامعه ایجاد شده که باعث نگرانی کنکوری ها و خانواده های آن ها شده است.

منادی سفیدان با بیان اینکه در حال حاضر موضوع برگزاری کنکور برای تعدادی از خانواده ها و فرزندان آن ها به یک دغدغه عظیم تبدیل شده است، گفت: به همین دلیل رئیس مجلس به کمیسیون آموزش دستور داد که این موضوع را آنالیز کند و ما نیز در روز یکشنبه هفته آینده با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان وزارت بهداشت، علوم و سایر دستگاه های ذیربط در بحث برگزاری کنکور جلسه فوق العاده خواهیم داشت و در خصوص بحث برگزاری کنکور ارشد و کنکور سراسری رایزنی می کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان با حساسیت پیگیر این دغدغه خانواده ها و فرزندان آن ها هستند، ادامه داد: باید تدابیر مناسبی اتخاذ گردد که با رعایت پروتکل های بهداشتی این امتحانات برگزار گردد.

منادی سفیدان با بیان اینکه یک عده می گویند کنکور برگزار نگردد و به تعویق بیافتد و در مقابل عده ای دیگر بر برگزاری آن اصرار دارند، گفت: در جلسه روز یکشنبه تمام این مسائل آنالیز می گردد و اگر زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی وجود داشته باشد احتمالاً طبق برنامه اعلام شده از سوی ستاد کرونا این امتحانات در موعد اعلام شده برگزار می گردد.

وی در انتها تاکید نمود: ما در جلسه روز یکشنبه به دغدغه خانواده ها و فرزندان آن ها توجه داریم و قطعاً تصمیمی گرفته نخواهد شد که سلامت فرزندان مان به خطر بیافتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 914

به "برگزاری کنکور در جلسه فوق العاده هفته آینده کمیسیون آموزش آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کنکور در جلسه فوق العاده هفته آینده کمیسیون آموزش آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید