آنالیز موانع عملیات اجرایی دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران

به گزارش فروش برتر، میراث آریا/ براساس گزارش های منتشر شده، آنالیز موانع عملیات اجرایی دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران صورت پذیرفت.

آنالیز موانع عملیات اجرایی دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران

سعید طالبی پور در نشست با مدیر اجرایی شرکت ایجاد سد آبی چشم شیر در شهرستان گچساران اظهار کرد: ایجاد دهکده گردشگری سد چم شیر نقش بسزایی در رونق و توسعه صنعت گردشگری استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: موانع زیادی برای اجرای عملیات این دهکده گردشگری وجود داشته که با تعامل ویژه دستگاه های اجرایی و دستور معاون عمرانی استاندار در حال رفع شدن است.

طالبی پور بیان نمود: انجام مراحل دریافت ماده 23 برای اختصاص اعتبار ملی، دریافت مجوز انشعاب برق رسانی برای محل اجرای دهکده از مهمترین اقدامات است که در ماههای اخیر از سوی این اداره کل با حمایت مسئولان استانی انجام شده است.

او اضافه نمود: در صورت همکاری شرکت اجرای سد چم شیر و دستگاه های اجرایی استان در چند روز آینده بالغ بر 13 میلیارد ریال بری اجرای دهکده گردشگری در این مکان هزینه می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: حمایت از سرمایه گذاری های بزرگ در حوزه گردشگری و تکمیل طرح های نیمه تمام گردشگری از مهمترین اولویت این اداره کل در سال 1401 است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1871

به "آنالیز موانع عملیات اجرایی دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موانع عملیات اجرایی دهکده گردشگری سد چم شیر گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید