باغ ماژورل ، زیبا ترین اثر هنری 40 سال عمر نقاش فرانسوی (طراحی ویلا باغ)

به گزارش فروش برتر، باغ ماژورل رو میشه توی فهرست عجایب و لقب زیبا ترین باغ دنیا گذاشت چون به هیچ عنوان توی هیچ فصلی از زیبایی این دلربا کم نمیکنه باغی پر از گل های نیلوفر و جویبار هایی با جریان آب خروشان که عطری بیهوش کننده صورتتون رو لمس میکنه ولی با صدای زیبایِ برگ های درختانی که میخوان خودمایی کنن و زیبایشان رو به رخ بکشن شما رو همچنان مجذوب نگه می داره و هیچوقت نمی تونین تمام گونه های گل و گیاهانِ این باغ رو ببینین چون هیچ وقت پر نمیشه. حالا میخوام شمارو با خاص ترین اثر هنری بیشتر آشنا کنم.

باغ ماژورل ، زیبا ترین اثر هنری 40 سال عمر نقاش فرانسوی (طراحی ویلا باغ)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

درباره ساختار باغ ماژورل:

باغ ماژورل مساحتی در حدود یک هکتار داره و چند خانه ویلایی با سبک معماریِ خلاقانه که در حال حاضر به موزه تبدیل شده در لا به لای پیاده روها با همنوازی صدای بلبلان که شما رو به سمت این خانه ها هدایت میکنه و یکی از جالب ترین جلوه یِ این باغ گیاهانی با رنگ های هماهنگ که از سراسر جهان آورده پر شده همچون ترکیب یه نقاشی، گونه ها را بین نور و سایه در اطراف یه حوض مرکزی طولانی و در امتداد دیوارهای نقاشی شده نامنظم، گردشگاه های پرپیچ و خم به صورت منحنی مرتب کرد و دیوارهایش را به رنگ باشکوه آبی ماژورل رنگ کرد که این رنگ آبی، باعث شده رنگ سبز گیاهان زیباتر به چشم شما بیاد.

سرگذشتی متفاوت:

بعد از فوت ژاک ماژورل این باغ به فروش رسید و قصد ساخت هتلی بزرگ در این مکانِ زیبا داشتن ولی در همین هیاهوی فروش خوشبختانه 2 نفر که هر روز به تماشا این زیبایی هماهنگ میامدن ناجی این دلربا شدن و نزاشتن این واقعه وحشتناکِ خرابی برایش پیش بیاد نام های این 2 فداکار که تمام تلاششون و برای خرید این باغ کردن پی یر برژ و ایو سن لوران است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1973

به "باغ ماژورل ، زیبا ترین اثر هنری 40 سال عمر نقاش فرانسوی (طراحی ویلا باغ)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ ماژورل ، زیبا ترین اثر هنری 40 سال عمر نقاش فرانسوی (طراحی ویلا باغ)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید