بازدید دکتر مونسان از محور تاریخی جلفا در اصفهان، اصفهان می تواند محور توسعه گردشگری ادیان در ایران باشد

به گزارش فروش برتر، دکتر علی اصغر مونسان در اولین روز حضور خود در اصفهان از محور تاریخی و گردشگری جلفا بازدید کرد.

بازدید دکتر مونسان از محور تاریخی جلفا در اصفهان، اصفهان می تواند محور توسعه گردشگری ادیان در ایران باشد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا ارزان تابستان 99 با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، دکتر علی اصغر مونسان امروز 14 بهمن ماه 98 در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به رشد مناسب گردشگری در کشور در چند سال اخیر، مصصم به حمایت همه جانبه از فعالان گردشگری هستیم.

او گفت: با حمایت رئیس جمهوری و معاون اول، و با تمهیدات اندیشیده شده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طرح حمایت از سرمایه گذاران گردشگری را به وسیله صندوق توسعه ملی به دلیل دارا بودن شرایط مناسب تر نسبت به بانک ها به منظور ارائه خدمات به فعالان گردشگری، در دستور کار خود قرار داده ایم.

دکتر مونسان در حاشیه بازدید از کلیسای وانگ گفت: به راستی این شهر تاریخی با حضور هم وطنان مسلمان، ارمنی، کلیمی و زرتشتی در کنار آثار تاریخی منحصربه فرد خود از توان بالقوه فراوانی در راستای توسعه بر مبنای گردشگری ادیان برخوردار است.

او با بیان اینکه محور تاریخی جلفا که در محور جنوب اصفهان واقع شده و بیش از 400 سال قدمت دارد و به عنوان یکی از محورهای جذاب و فرهنگی این شهر به شمار می رود، ادامه داد: حضور استقبال پرشور مردم این استان از آیین های مختلف همراه با حضور گردشگران که به صورت مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می نمایند فرصت مناسبی را در راستای توسعه گردشگری به ویژه گردشگری شهری و گردشگری ادیان فراهم می آورد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأکید کرد: در دنیای امروز که رقابت حرف اول را می زند باید کوشش کنیم تا در حوزه گردشگری، گونه های جدید گردشگری را که بر مبنای توانمندی هایمان است فعال کنیم و از این طریق به توسعه پایدار گردشگری دست یابیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 447

به "بازدید دکتر مونسان از محور تاریخی جلفا در اصفهان، اصفهان می تواند محور توسعه گردشگری ادیان در ایران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر مونسان از محور تاریخی جلفا در اصفهان، اصفهان می تواند محور توسعه گردشگری ادیان در ایران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید