ایزی پک خدمات کامل بسته بندی اثاثیه منزل

به گزارش فروش برتر، در فرهنگ ما ایرانی ها اسباب کشی یک مرحله ای از زندگی محسوب می شود که علاوه بر اهمیت بالای این مرحله، تمامی ما بر نحوه پیش رفتن فرایند و نحوه بسته بندی وسایلمان نیز حساس هستیم. حالا در این زمانه که بیشتر شهروندان تهران اجاره نشین هستند و هر سال بنا به دلایلی مجبور به اثاث کشی می باشند، واقعا انجام تمامی مراحل جابجایی از طریق خود فرد کار طاقت فرسا و خسته کننده ای محسوب می شود. حال برای کمتر شدن بار سنگین اسباب کشی و ایمن سازی اثاث منزل چه راهکاری به ذهنتان خطور می کند؟

ایزی پک خدمات کامل بسته بندی اثاثیه منزل

به نقل ازسایت ایزی پک، اسباب کشی کردن کار سختی نیست بلکه درست انجام دادن آن سخت است! اگر بخواهیم این جمله را بشکافیم باید بگوییم که، همه ما در طول زندگیمان چندباری جابجا شدیم و در آخر کار شاهد شکستگی و یا آسیب دیدن برخی از لوازممان بودیم. خب اشکال کار کجاست؟ اینکه ما، مردمی که هیچ سررشته ای از اصول جابجایی و بسته بندی وسایل ندارند و صرفا باتوجه به تجربه والدینشان شروع به انجام اینکار میکنند، کار درستی است؟ در واقع شرکت های اسباب کشی زیادی هستند که وظیفه بسته بندی و جابجایی لوازم شما را برعهده می گیرند اما شرکت ایزی پک یکی از برترین شرکت هایی است که در این زمینه پیشگام بوده و اولین مجموعه ای است که بسته بندی اثاثیه منزل را با فرهنگ ایرانیان ادغام کرده. پس اگر قصد برون سپاری قسمت یا کل فرایند اسباب کشی را دارید، به سایت ایزی پک سری بزنید!

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با روش های بسته بندی اثاثیه منزل و انجام خدمات اسباب کشی ایزی پک آشناکنیم.

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

اولین قدمی که هر کسی در اسباب کشی برمیدارد، بسته بندی وسایل خانه می باشد، اما قبل از آن باید به سراغ تهیه متریال مخصوص بسته بندی برویم. این متریال چه هستند؟ ابزارهایی مانند کارتن اسباب کشی، پلاستیک حبابدار، بقچه لباس زیپدار و... درواقع پیدا کردن این وسایل کار سختی نیست! شرکت ایزی پک در فروشگاه آنلاین خود تمامی این وسایل را هم بصورت تک و هم بصورت عمده به فروش می رساند و میتوانید در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

الان که تمامی شرایط محیا است، شروع به جمع آوری و بسته بندی اثاثیه منزل کنید. در این مرحله با استفاده از لوازمی که خریداری کردید تمامی ظروف شکستنی و وسایل بزرگ خانه را ایمن سازی کنید سپس درصورت امکان داخل کارتن های اسباب کشی 5 لایه قرار دهید. چرا گفتیم 5 لایه؟ دقت داشته باشید که کارتنی مناسب برای جابجایی می باشد که از 5 لایه مقوای محکم تشکیل شده باشد، نه کارتن های سوپرمارکت ها و میوه فروشی!

حالا شاید خیلی از افراد نه وقت کافی برای انجام کارهای بسته بندی اثاثیه منزل و خرید لوازم موردنیاز را داشته باشند و نه علاقه ای به اینکار دارند. همینجاست که ایزی پک وارد میشود. این شرکت با خدمات بسته بندی اثاثیه منزل که دارد می تواند تمامی وسایل شما را از خرده ریزهای داخل کمد و کابینت تا وسایل بزرگ آشپزخانه را ایمن سازی و سپس بسته بندی کند. همچنین لوازمی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، لوستر، سرویس خواب و... را که نیاز به باز و دمونتاژ کردن دارد را باز می کنند تا آماده جابجایی شوند.

خدمات اسباب کشی کامل

این روزها که بیشتر افراد دست کم دوتا شغل دارند، واقعا وقت زیادی برای انجام فرایند جابجایی مانند، خرید متریال مناسب، بسته بندی اثاثیه خانه، انتخاب باربری مناسب، چیدمان لوازم در خانه تازه و... را ندارند. حالا ایزی پک یک خدمتی را ارائه داده تا کسانی که مشغله زیاد روزانه و درگیری های خانوادگی زمان کافی برای اسباب کشی نمیگذارد یا حتی کسانی که در خودشان نمیبینند که به تنهایی این حجم از کارهای را ظرف مدت چند هفته انجام بدهند؛ بتوانند در زمان مشخصی به محل تازه منتقل بشوند. در این سرویس، یک کارشناس جهت برآورد هزینه و پاسخ به سوالات مشتری به محل شما اعزام می شود و با به توافق رسیدن طرفین و تعیین روز مقرر، تیم بسته بندی و جابجایی ایزی پک به خانه شما اعزام میشوند.

نیروهای بسته بند با دقت و حساسیت کامل، تمامی اثاث خانه را با رعایت پروتکل های بهداشتی و استانداردهای لازم لایه پیچی و بسته بندی می کنند ودر همین حین با برچسب زدن به کارتن های اسباب کشی، به نیروهای حمل اطلاع میدهند که کدام کارتن اسباب کشی شکستنی هست و کدام خیر و همچنین خودتان در منزل تازه متوجه خواهید شد که کدام کارتن اسباب کشی مخصوص کدام قسمت خانه است.

بعد از آن نوبت به انتقال وسایل به خانه تازه می شود. در سرانجام نیروهای ایزی پک وسایل بزرگ خانه را طبق سلیقه مشتری در محل تازه میچینند و با تبدیل کردن محل تازه به یک خانه قابل سکونت، پروژه را به اتمام میرسانند.

ایزی پک خدمات صفر تا صد اسباب کشی و بسته بندی وسایل منزل

شرکت ایزی پک با هدف ترویج فرهنگ نوین اسباب کشی و بومی کردن خدمات اثاث کشی، توانسته تا حد زیادی از نیازهای مرد ایران را رفع سازد. اگر قصد استفاده از خدمات یا محصولات ایزی پک را دارید با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید تمامی نیازهای خود را رفع کنید.

برای اطلاع از خدمات و تعرفه های شرکت ایزی پک می توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا با شماره 02122730100 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های خوب کارشناسان ایزی پک بهره مند شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1772

به "ایزی پک خدمات کامل بسته بندی اثاثیه منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزی پک خدمات کامل بسته بندی اثاثیه منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید