اولین اطلاعات و جزییات گیم پلی Elden Ring به بیرون درز کردند

به گزارش فروش برتر، می دانیم که هیدتاکا میازاکی و جرج آرآر مارتین مشغول ساخت یک بازی جدید به اسم Elden Ring هستند؛ یک نقش آفرینی اکشن که قرار است کم و بیش شبیه به مجموعه بازی های دارک سولز باشد. با این حال، از زمان رونمایی بازی هیچ چیز از آن نشنیده ایم. با توجه به اینکه احتمالا در آینده نزدیک هم چیزی از Elden Ring نخواهیم شنید، تصمیم گرفته ایم تا به گفته های یک نفر در یک فروم اعتماد کنیم.

اولین اطلاعات و جزییات گیم پلی Elden Ring به بیرون درز کردند

دقیقا تابستان سال گذشته بود که استودیوی بازی سازی فرام سافتور از ساخته بعدی خود به اسم Elden Ring رونمایی کرد؛ آن هم با یک تیزر انیمیشنی که چیزی از بازی به ما نمی گوید. در طول یک سال گذشته، نه تنها اطلاعاتی رسمی از بازی منتشر نشدند، بلکه حتی شایعات درست و درمانی هم از آن نشنیده ایم.

به تازگی، یکی از کاربران فروم ResetEra که سابقه ای بلند و بالا در ارایه اطلاعات صحیح دارد، شروع به صحبت از جزییات جهان و فرایند بازی Elden Ring کرد. طولی نکشید که حساب کاربری او ناپدید و تعدادی از اطلاعات پاک شد. این جا بود که از صحت اطلاعات اطمینان پیدا کردیم و تصمیم به خلاصه کردن و گزارش آن ها گرفتیم.

در ادامه، می توانید درباره جهان و گیم پلی Elden Ring بیشتر بخوانید.

جزئیات گیم پلی Elden Ring

  • بازی یک چرخه شب و روز دارد. زمان روز روی اتفاقات داخل بازی تاثیر می گذارد. دشمنان شب با دشمنان روز فرق می نمایند. آب و هوای بازی هم به صورت پویا می تواند تغییر کند.
  • جهانی بازی برخلاف ساخته های قبلی فرام سافتور، حالت ثابتی ندارد و به صورت پویا تغییر می نماید. دشمنان دیگر همواره در یک نقطه نیستند و ممکن است اتفاقاتی بدون دخالت بازی نماینده در محیط بازی رخ دهد. جهانی بازی جریان خاص خود را دارد و زنده است. نقشه عظیم بازی هم با هدف گشت و گذار طراحی شده و مثل دیگر ساخته های فرام سافتور، از بازی نماینده ها می خواهد تا همه چیز را خودشان کشف نمایند.
  • دشمنان مختلفی در حال رفت و آمد در جهانی بازی هستند. به هنگام گشت و گذار، در دوردست غولآخرها و دشمنان بسیار عظیمی را می بینید که در حال حرکت هستند.
  • از دیدگاه گیم پلی، کوشش شده است تا الدن رینگ تکاملی از گیم پلی محبوب سری بازی های دارک سولز باشد. همان فرایند نقش آفرینی اکشن در بازی به صورت پیشرفته تر حضور دارد. از نظر ساختار بازی، کوشش شده است تا بازی شبیه به دارک سولز 1 باشد و حس و حال یک جهانی کاملا متصل را به بازی نماینده القا کند. تمام بخش های نقشه الدن رینگ به یکدیگر متصل هستند و بازی نماینده ها خودشان انتخاب می نمایند به چه سمتی حرکتی نمایند. بازی پر است از مناطق مخفی و ناحیه هایی که بازی نماینده خودش باید آن ها را کشف کند.
  • یکی از اهداف اصلی بازی، ساخت جهانیی کامل بوده که از همه نظر به صورت منطقی و معنایی صحیح باشد. جهانی الدن رینگ طوری طراحی شده تا اتفاقات هیجان انگیز و متنوعی در تمام بخش های آن و به هنگام گشت و گذار رخ دهند. هدف این بوده که جهانی بازی کاملا زنده به نظر برسد و بازی نماینده ها بتوانند بسیار بیشتر از بازی های قبلی فرام سافتور غرق آن شوند و بخواهند ساعت های زیادی را فقط به گشت و گذار بگذرانند.
  • برخلاف بازی های قبلی فرام سافتور، نقشه الدن رینگ فقط شامل یک سرزمین نیست و مناطق متفاوتی را در خود جای داده؛ مناطقی که هر کدام از نظر ظاهری با یکدیگر فرق می نمایند و مشخصات و ساختمان ها و دشمنان خاص خود را دارند.
  • الدن رینگ آیتمی است که تاثیر بسیار عظیمی روی جهانی بازی دارد و می تواند همه چیز محیط را تغییر دهد.
  • بازی نماینده ها در برخورد با هر موقعیت، آزادی عمل بیشتری نسبت به نقش آفرینی های قبلی فرام سافتور خواهند داشت.
  • گشت و گذار در مناطق زیرزمینی بسیار مهم خواهد بود و بخش عظیمی از بازی را تشکیل خواهد داد.
  • هوش مصنوعی دشمنان با توجه به سیستم ها و مکانیک های متفاوت بازی و محیط جدید، پیشرفت نموده است. دشمنان می توانند تاکتیک های پیچیده تری را اجرا نمایند. محیط جدید و متفاوت الدن رینگ و وسعت بیشتر آن در مقایسه با بازی های قبلی فرام سافتور، منجر به خلق مبارزات جذاب تر و پویاتری خواهد شد.
  • کوشش شده است تا به نسبت میزان پیشرفتی که بازی نماینده ها در یک سیاهچال داشته اند، پاداش ها هم فرق کند؛ طوری که هرچه در یک منقطه سخت و خطرناک بیشتر پیشرفت کنید، آیتم های بهتری پیدا خواهید کرد.
  • سیستم نورپردازی جدیدی برای بازی طراحی شده است تا از نظر ظاهری، بازی محیطی واقعی تر داشته باشد و تغییر و تفاوت آب و هوا را به خوبی تداعی کند. ممکن است در باران وارد یک سیاهچال شوید و زمانی که از آن خارج می شوید، باران تمام شده و آسمان صاف شده باشد.
  • برای اینکه جهانی بازی واقعی تر و زنده تر گردد، حیوانات هم در محیط قرار داده شده اند.
  • قابلیت های آنلاین و مبارزه با دیگر بازی نماینده ها سر جای خود هستند.

جزییات جهانی بازی

  • جهانی بازی نژادهای مختلفی را در خود جای داده است. در نقش آفرینی های قبلی فرام سافتور، نژادها یا انسان بودند یا ظاهری شبیه به انسان داشتند. در الدن رینگ با نژادهایی متفاوت روبرو خواهیم شد.
  • همکاری با جرج آرآر مارتین در ساخت جهانی بازی، تاثیر مثبتی و مفیدی در این فرایند گذاشته است. الدن رینگ کامل ترین جهان را بین تمام بازی های فرام سافتور دارد و هر عنصری در بازی، پیش زمینه داستانی بلند و بالایی دارد. جهانی بازی شخصیت ها، سلطنت ها و حتی خدایان و نیمه خدایان متعددی دارد که نقش مهمی در داستان ایفا می نمایند.
  • شکسته شدن الدن رینگ روی تمام بخش های جهان و موجوداتی که در سرزمین های آن زندگی می نمایند، تاثیر گذاشته است. شخصیت اصلی بازی به هنگام پیشرفت، به تدریج با مشکلاتی که نبود الدن رینگ وجود آورده است آشنا می گردد.
  • با شکستن الدن رینگ، سپری که اطراف سرزمین اصلی بازی وجود داشت و از ورود موجودات وحشتناک و هیولاها جلوگیری می کرد، از بین رفته است. این موجودات به آرامی در حال ورود به جهانی بازی هستند.
  • استفاده از جادو فقط به انتخاب یک عنصر خاص، مثل آتش یا آب، محدود نمی گردد. جادوهای مختلف هر کدام متعلق به گروه های خاص خود هستند. اینکه از عقاید کدام گروه بیشتر خوش تان می آید هم می تواند روی انتخاب جادوهای مختلف در بازی تاثیر بگذارد. هر گروه انگیزه های خود را دارد و قصه های فرعی بازی هم به وسیله آن ها روایت می گردد.
  • شخصیت اصلی بازی انسان است.
  • انگیزه های شخصیت اصلی در مقایسه با نقش آفرینی های قبلی فرام سافتور، بسیار شخصی تر است.
  • قصه و جهانی کلی بازی به تاریکی دارک سولز و بلادبورن نیست، ولی هنوز هم در آن قصه های فرعی تیره و تاریکی پیدا می گردد.

در حال حاضر، نه می دانیم Elden Ring در چه مرحله ای از ساخت واقع شده است و نه حتی دیگر از پلتفرم های عرضه آن مطمئن هستیم. ساخت بازی اساسا پس از عرضه آخرین بسته الحاقی دارک سولز 3 در فرام سافتور شروع شده است؛ یعنی بازی از سال 2017 در توسعه قرار داشته.

حتی از نمایش Elden Ring هم در امسال مطمئن نیستیم. با این حال، با در نظر دریافت مدت زمانی که بازی در توسعه قرار داشته، می توان پیش بینی کرد که احتمالا سال آینده با نمایش و عرضه آن طرف خواهیم شد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 894

به "اولین اطلاعات و جزییات گیم پلی Elden Ring به بیرون درز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اطلاعات و جزییات گیم پلی Elden Ring به بیرون درز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید