انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در خیابان وحدت اسلامی

به گزارش فروش برتر، خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در خیابان وحدت اسلامی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شهر،جلال ملکی، ضمن اعلام گزارش حادثه انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در ساعت 15:32 روز دوشنبه به سامانه 125، بیان نمود: سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه در خیابان وحدت اسلامی، خیابان پهلوان حسن اعزام می شوند. آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه می رسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در ادامه بیان نمود: مشاهده می شود که در یک ساختمان چهار طبقه 12 واحدی، در طبقه دوم در یک واحد حدود 70 متری انفجاری رخ داده که منجر به آتش سوزی شده است. زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، واحد به صورت کامل شعله ور بود و به علت شدت انفجار، شیشه پنجره های همان واحد شکسته و تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه بخشی از دیوار ضلع غربی واحد که در مجاورت واحد کناری تخریب شده بود، اعلام کرد: همچنین بخشی از آتش به قسمت نورگیر بین طبقات هم سرایت کرده بود. آتش نشانان به سرعت عملیات را در همه بخش ها آغاز کردند و پیروز به اطفای حریق شدند.

ملکی با اشاره به اینکه دود حاصل از آتش سوزی باعث شده بود تا تعدادی از ساکنان در واحدهای خودشان گرفتار شوند، افزود: آتش نشانان همزمان با خاموشی آتش، مشغول جستجو شدند تا نفرات گرفتار شده را از ساختمان خارج کنند. درنهایت 19 نفر مرد و زن ساکن در ساختمان با احتیاط کامل و با سلامت از ساختمان خارج شدند. مرد جوان 18 ساله ای در همان واحد انفجاری حضور داشته بود که سوختگی های شدیدی در بخش های مختلف بدن داشت، این جوان خوشبختانه زنده ماند و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره علت حادثه توضیح داد: بررسی کارشناسان حاکی از این است که یکی از محتمل ترین گزینه های انفجار باید نشت گاز شهری از یکی وسایل گازسوز باشد، البته به طور دقیق این مسئله در دست بررسی است اما اصلی ترین احتمال نشتی گاز اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1790

به "انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در خیابان وحدت اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار و آتش سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در خیابان وحدت اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید