الزام اتصال بعضی ساختمان های شهر به سامانه پایش حریق ، کدام ساختمان ها شامل این موضوع می شوند؟

به گزارش فروش برتر، اعضای شورای شهر با رای خود با پیشنهادی مبنی بر پایش هوشمند حریق ساختمان های مسکونی با بیش از 5000 متراژ و ساختمان هایی با کاربری غیر بالای 2000 متر موافقت کرد.

الزام اتصال بعضی ساختمان های شهر به سامانه پایش حریق ، کدام ساختمان ها شامل این موضوع می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز مصوبه پایش هوشمند ساختمان ها در خصوص اطفاء حریق را اصلاح کردند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر در این زمینه گفت: اعضای شورا در جلسه پیش، مصوبه ای را در خصوص معین نرخ بهای خدمات پایش هوشمند ساختمان ها تصویب کردند اما این مصوبه داوطلبانه بود، یعنی ساختمان ها داوطلبانه به این سامانه متصل می شدند در حالیکه این سامانه برای شهر تهران کاربردی است، باید ساختمان های بزرگ را تشویق کنیم که به این سامانه بپیوندند. بر همین اساس پیشنهاد می گردد که ساختمان های مسکونی بیش از 5000 متر و ساختمان هایی با کاربری عمومی الزاما به این سامانه بپیوندند.

مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در جلسه گذشته اعضای شورا بهای خدمات پایش ساختمان ها از نظر اطفای حریق را آنالیز نموده و به تصویب رساندند، اظهار کرد: حالا پیشنهاد شده که ساختمان های مسکونی بالای 5000 متر و ساختمان هایی با کاربری های غیر که بالای 2000 متر هستند به این سامانه متصل شوند.

او اضافه کرد: تا چهار بار بازدید از این ساختمان ها رایگان خواهد بود و سازمان آتش نشانی ملزم است که در یک بازه شش ماهه یا یکساله از ساختمان ها بازدید کند.

اعضای شورای شهر تهران با پیشنهادات الحاقی مصوبه پایش هوشمند ساختمان های مرکز از نظر اطفاء حریق موافقت کردند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1924

به "الزام اتصال بعضی ساختمان های شهر به سامانه پایش حریق ، کدام ساختمان ها شامل این موضوع می شوند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "الزام اتصال بعضی ساختمان های شهر به سامانه پایش حریق ، کدام ساختمان ها شامل این موضوع می شوند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام اتصال بعضی ساختمان های شهر به سامانه پایش حریق ، کدام ساختمان ها شامل این موضوع می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید