استقلال نباید در موضوع سربازها کوتاه بیاید، کار تازه شروع شده است

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر هم توانست حریفش را شکست دهد تا ضمن تداوم صدرنشینی و پیروزی های متوالی اش، فاصله امتیازی اش را هم در صدر جدول با تعقیب کنندگان خود افزایش دهد.

استقلال نباید در موضوع سربازها کوتاه بیاید، کار تازه شروع شده است

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق این تیم در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را از استقلال دیدیم و با ارائه این بازی خوب و سراسر تهاجمی همراه با پیروزی، پاسخ خوبی هم به آن دسته از منتقدانی که به سبک و سیاق بازی این تیم ایراد می گرفتند داده شد. در این بازی دروازه بان حریف ستاره زمین بود و اگر نبود درخشش بی مقدار او شاید پر گل ترین پیروزی استقلال مقابل فجر رقم می خورد.

مربی پیشین آبی پوشان با اشاره به شرایط مرادمند و یزدانی گفت: انگار هر سال یک سناریو برای متلاشی کردن استقلال وجود دارد و امسال هم فقط نوع بازی تغییر کرد. حالا که باشگاه توانسته تیم خوبی را ببندد و این تیم خوب نتیجه می گیرد، شرایط سربازی این دو بازیکن پیش آمد.

وی شرح داد: ما نمی گوییم تیم و بازیکنان ما قانون را اجرا نکنند، بلکه می گوییم قانون برای همه یکسان باشد. اگر برای دیگران هم تا این مقدار سختگیری شده بود امروز صدای ما در نمی آمد. اما موضوع این است که همیشه ارفاق ها و چشم پوشی ها برای دیگران وجود دارد، اما به استقلال که می رسند قانون را مو به مو و حتی بیشتر از حد مجاز اجرا می کنند.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: اگر قانون سربازی بازیکنان برای همه یکسان اجرا می شد الان شرایط خیلی بازیکنان و تیم ها فرق کرده بود. از نظر من باشگاه نباید سر این موضوع کوتاه بیاید و مردانی که در باشگاه حضور دارند و قانون را هم بلدند، باید از روش های قانونی استفاده کنند.

چینی در خصوص فاصله استقلال در صدر جدول با تعقیب کنندگانش شرح داد: با اینکه این فاصله اتفاق خوبی است، اما امیدوارم این 5 امتیاز فاصله باعث نشود بازیکنان ما فکر کنند کار برای شان تمام شده است. اتفاقاً کار اصلی تیم تازه از امروز شروع شده و ما باید با تلاشی مضاعف در ادامه فصل به میدان برویم.

مدافع اسبق آبی پوشان خاطرنشان ساخت: این فاصله امتیازی فقط می تواند اعتماد به نفس تیم را افزایش داده تا با استرس و فشار و کمتری در بازی های به جای مانده به میدان بروند. آنها باید با حفظ این فاصله در فکر افزایش آن هم باشند تا هرچه به انتها فصل نزدیک می شویم کار برای رقبا سخت تر شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1789

به "استقلال نباید در موضوع سربازها کوتاه بیاید، کار تازه شروع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نباید در موضوع سربازها کوتاه بیاید، کار تازه شروع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید