اسامی برگزیدگان طرح یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی هفته دوم آذر اعلام می گردد

به گزارش فروش برتر، شهر: با هدف ارزیابی سطح دانش و مهارت همکاران و پرسنل شاغل در حوزه روابط عمومی کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران، طرح انتخاب و پرورش یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی توسط مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با همکاری اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران و موسسه نشان آور دانش (نماینده و مجری مهارت سنجی استاندارد اروپایی ESCO) برگزار گردید.

اسامی برگزیدگان طرح یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی هفته دوم آذر اعلام می گردد

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تبادل نظر با شهر، درباره طرح انتخاب و پرورش یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی شرح داد: دفترچه راهنمای ثبت نام متقاضیان طرح انتخاب و پرورش یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی طی مکاتبه ای از سوی اداره کل برنامه ریزی و آموزش در اسفند 1398 ابلاغ شد که طی فرآیندهای مختلف، ارزیابی های لازم انجام و نتایج نهایی اعلام شد.

او با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح 334 نفر از متقاضیان به ارسال مدارک اقدام نموده بودند، اضافه کرد: در میان متقاضیان 224 نفر حائز شرایط اولیه شدند که پس از ارسال فرم مشخصات فردی 165 نفر به عنوان منتخب مرحله مقدماتی شناخته و در انتها با آنالیز ها و مصاحبه های تخصصی توسط هیأت داوران، 100 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی معین شدند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در انتها درباره زمان اعلام نتایج منتخبان، گفت: صدور گواهی نامه ها در مرحله انتهای است که در هفته دوم آذر 1399 اسامی یک صد کارشناس متخصص شهرداری تهران به وسیله شبکه های اطلاع رسانی شهرداری تهران اعلام خواهد شد. شایان ذکر است کارشناسان منتخب این طرح در ادامه فرآیند، مشمول شرکت در دوره های آموزشی ویژه با مشارکت اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران و شرکت نشان آور دانش (نماینده برنامه مهارت سنجی با استاندارد اروپایی ESCO) خواهند شد.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1116

به "اسامی برگزیدگان طرح یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی هفته دوم آذر اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی برگزیدگان طرح یک صد کارشناس متخصص روابط عمومی هفته دوم آذر اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید