ارائه اقلام فراوری ملی در هفدهمین نمایشگاه عطر سیب

به گزارش فروش برتر، مسئول برگزاری نمایشگاه عطر سیب با تاکید بر توجه به فراوری ملی در برگزاری این رویداد فرهنگی گفت: در نمایشگاه سال جاری اقلام و ملزومات قابل ارائه به هیئت های مذهبی فراوری ملی هستند.

ارائه اقلام فراوری ملی در هفدهمین نمایشگاه عطر سیب

به گزارش خبرنگاران محی الدین فاضلیان گفت: این نمایشگاه در فضای تکیه ای برای مردم راه اندازی شده است. ضمن اینکه در امسال بر مسائل فرهنگی تاکید بیشتری شده و یکی از موضوعات مهم نمایشگاه امسال تکریم آیین های عاشورایی است.

وی ادامه داد: در رویداد امسال سعی شده است از فضای تکیه استفاده گردد تا مردم و روان آن ها به رویداد محرم و عاشورا نزدیک تر گردد.

به گفته رئیس ستاد رویداد عطر سیب، در نمایشگاه امسال علاوه بر ارائه اقلام مصرفی و خدماتی، روی موضوعات فرهنگی بسیاری تمرکز شده است و در نمایشگاه امسال برای اولین بار شاهد راه اندازی تالار هنر و ارائه محصولات هنری هستیم.

وی با بیان اینکه در محصولات فرهنگی ارائه شده در عطر سیب ، علاوه بر شور حسینی بر شعور حسینی هم تاکید شده است، اظهارکرد: در ایام برگزاری رویداد عطر سیب با حضور شاعران مطرح و آئینی کشور محفل شعر و نقد برگزار می گردد.

فاضلیان ادامه داد: از دیگر اقدامات فرهنگی برگزاری جلسه نقد کتاب و برپایی حسینیه کودک با نام سید الشهدا(ع) برای آشنایی بیشتر بچه ها با فرهنگ عاشورایی است.

رئیس ستاد برگزاری رویداد عطر سیب با بیان اینکه امسال هم ملزومات هئیت های عزاداری در نمایشگاه ارائه می گردد، گفت: لوازم آشپزخانه، ظروف، سیستم صوتی، چای، گلاب، ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی و تزئینات و کتیبه ها همگی با رویکرد فراوری ملی به هیات ها و افراد ارائه می گردد.

به گفته وی در نمایشگاه امسال 25 فراوری نماینده داخلی، کالای ایرانی را با 10 تا 30 درصد تخفیف ارائه می نمایند.

بنا براعلام شهرنوشت، وی به موضوع ایجاد فضای انتقال تجربیات اشاره و اظهارکرد: در نمایشگاه فضای انتقال تجربیات را برای تشکل های فعال فضای مجازی فراهم کردیم تا آموزه های خود را در اختیار هیات ها و افراد قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 95

به "ارائه اقلام فراوری ملی در هفدهمین نمایشگاه عطر سیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه اقلام فراوری ملی در هفدهمین نمایشگاه عطر سیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید