شروع محدودیت های ترافیکی انتها هفته از امروز

به گزارش فروش برتر، محدودیت های ترافیکی انتها هفته از امروز در جاده های شمال شروع می گردد.

شروع محدودیت های ترافیکی انتها هفته از امروز

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرکز مدیریت راه های مازندران خاطرنشان کرد: محدودیت های ترافیکی از امروز چهارشنبه 18 آبان تا روز شنبه 21 آبان در جاده های شمال اعمال می گردد که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه از محور های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بر اساس گزارش این مرکز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز آدینه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز آدینه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت مقطعی یکطرفه انجام می گردد.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر ها کماکان از محور هراز ممنوع می باشد.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و بعلاوه از ساعت 6 تا 24 روز های پنجشنبه و آدینه از محور هراز ممنوع می باشد.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محور ها خواهد بود و چنانچه شرایط ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت ها لغو خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1937

به "شروع محدودیت های ترافیکی انتها هفته از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع محدودیت های ترافیکی انتها هفته از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید