آشنایی با پارک ملی ناهانی

به گزارش فروش برتر، معرفی پارک ملی ناهانی

کشور کانادا زیبایی های بسیاری دارد که علاقه مندان به سفر را به سمت خود جذب می نماید. یکی از این زیبایی ها، پارک ملی ناهانی است. پارکی که طبیعت بی نظیری دارد و نقطه مثبت آن، تماشای حیواناتی است که به صورت آزادانه در پارک، زندگی می نمایند. حیات وحش و طبیعت زیبای این پارک ملی حیرت انگیز است. شاید نام پارک ملی ناهانی را زیاد نشنیده باشید اما این پارک مورد پسند طبیت دوستان است و سالانه گردشگران زیادی برای تماشای آن، به این پارک می آیند. برای آشنایی با این پارک ملی با ما همراه باشید.

آشنایی با پارک ملی ناهانی

پارک ملی ناهانی کجاست؟

این پارک در بخش شمال غربی کانادا و پانصد کیلومتری منطقه حفاظت شده مکنزی قرار گرفته است. نام ناهانی از یک رودخانه گرفته شده است. فردی آمریکایی به نام فلنی هانتر در یک ماجراجویی در سال 1928 وارد این بخش شد. هدف او تماشای آبشار بزرگی بود که تا به امروز هیچ کسی آن را با چشم ندیده بود. وی به انتهای رودخانه ناهانی رفت اما در تماشای این آبشار هیچ گاه پیروز نشد. او درباره این مکان شگفت انگیز نوشت: ناهانی ناشناخته می ماند تا زمانیکه افراد دیگری در نسل های بعدی بیایند و ناهانی را معرفی نمایند. رودخانه ناهانی خروشان است و سرعت بالایی دارد. بعد از چند دهه، قایق و رفتینگ در بخش جنوبی ناهانی ایجاد شد و امروزه پارک ملی ناهانی تاسیس شده است.

وسعت پارک ملی ناهانی

کل منطقه پارک ملی ناهانی بیش از هفت میلیون هکتار وسعت دارد و طبیعت آن شامل کوهستان، جنگل های بکر و رویایی، زمین های یخی و تندر آلپ است. بخش قابل استفاده آن که با نام این پارک ملی شناخته می گردد 4766 کیلومتر مربع وسعت دارد.

آبشارهای شگفت انگیز پارک ناهانی

کانادا کشور آبشارهای شگفت انگیز است. کسی پیدا نمی گردد که نام آبشار نیاگارای کانادا را نشنیده باشد اما این تمام ماجرا نیست. آبشارهای شگفت انگیز پارک ملی ناهانی نیز، یکی از زیباترین آبشارهای جهانی است که قطعا از تماشای آن ها، حیرت زده خواهید شد.

تفریحاتی که در این پارک در انتظار شماست!

در این پارک علاوه بر تماشای طبیعتی بکر و شگفت انگیز، می توانید به تور قایق سواری بروید. البته این تور فقط به جوانان توصیه می گردد و افرادی که تحمل شدت جریان خروشان رودخانه را ندارند، بهتر است از سوار شدن در قایق ها خودداری نمایند. در بخش هایی از این پارک می توانید شنا کنید. کایاک سواری کنید و در تور رفتینگ شرکت کنید. تماشای غروب آفتاب را از دست ندهید و حتما از منظره ها بی نظیر آن، عکاسی کنید.

پارک ملی ناهانی در یونسکو

علاوه بر زیبایی خیره نماینده ای که پارک ملی ناهانی دارد، این پارک اهمیت ویژه ای در علم زمین شناسی دارد. بسیاری از دانشمندان این نقطه را برای تحقیقات خود در نظر گرفته اند. از این رو این پارک ملی در یونسکو به ثبت رسیده است. این پارک میلیون ها سال قدمت دارد و یکی از بهترین جاذبه های دیدنی کانادا است.

زندگی حیات وحش

نکته جالب دیگری که در این پارک خواهید دید، زندگی جانوران اهلی و وحشی است. البته بخش پارک حفاظت شده است اما در جنگل های بکر آن، انواع گوناگونی از حیوانات زندگی می نمایند. حیات وحش پارک ملی ناهانی بسیار غنی است و همین موضوع، باعث شده هواداران زیادی داشته باشد. در این جنگل احساس می کنید که واقعا در طبیعت هستید. شاید هم گاهی احساس خطر کنید اما نگران نباشید، خطری شما را تهدید نمی کند. با این حال تجهیزات لازم را به همراه داشته باشید تا در صورت پیش آمد خطرناک، از آن ها بهره ببرید.

برای اطلاع بیشتر در مورد ویزای و وقت سفارت کانادا به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

  • ویزای کانادا
  • وقت سفارت کانادا

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
  • تور پاتایا
منبع: دلتابان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1667

به "آشنایی با پارک ملی ناهانی" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با پارک ملی ناهانی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک ملی ناهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید