6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و 22 زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزشی افتتاح می گردد

به گزارش فروش برتر، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در دهه مبارک فجر، 6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و 22 زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی به بهره برداری می رسند.

6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و 22 زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزشی افتتاح می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل رایگان در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد تقی نظرپور، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 1398 تعداد 6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده با زیربنای 7هزار مترمربع و 22 زمین ورزشی روباز با اعتبار کل هزینه شده 174 میلیارد ریال در دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری از محل اعتبارات اختصاصی، متمرکز ستاد وزارت و استانی به بهره برداری می رسند.

نظرپور اضافه کرد: در سال 1397 از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای متمرکز ستاد وزارت با عنوان یاری به احداث 25 استخر و سالن و 30 زمین ورزشی روباز مبلغ 80 میلیارد ریال برای تکمیل 8 استخر، 6 سالن ورزشی و 6 زمین رو باز تخصیص داده است.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد: در امسال نیز حدود 180 پروژه (شامل 32 استخر، 55 سالن ورزشی و 93 زمین روباز ورزشی) در دانشگاه ها و مراکز آموزشی در دست اجرا است که معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع ستاد وزارت از محل طرح متمرکز فوق به 30 پروژه با اعتبار ابلاغی 174 میلیارد ریال یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 524

به "6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و 22 زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزشی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و 22 زمین ورزشی روباز در دانشگاه ها و مراکز آموزشی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید