گل محمدی: فدراسیون روی بیانیه ها نظارت کند ، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز بازی با مس نداریم

به گزارش فروش برتر، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اینکه یک تیم بخواهد روز قبل از بازی با اظهارنظرهای هدفمند تیم داوری را تحت تاثیر قرار دهد بدعت بدی است. نمی دانم چرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ روی این موضوع نظارتی ندارند.

گل محمدی: فدراسیون روی بیانیه ها نظارت کند ، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز بازی با مس نداریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره بازی فردای پر سپولیس مقابل مس کرمان گفت: هر چقدر به سرانجام لیگ نزدیک می شویم، حساسیت بازی ها بیشتر هم می گردد. مس تیم خوبی دارد و انتظار بازی سختی داریم. به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی کنیم و قطعاً آن ها در خانه انگیزه های بالایی برای این بازی دارند.

او ادامه داد: ما هم برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز این بازی نداریم و برای پیروزی به کرمان آمده ایم. حضور تماشاگران به زیباتر شدن بازی یاری می نماید و امیدوارم فردا شاهد نمایش خوبی از هر دو تیم باشیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش برای بازی فردا غایب دارد یا خیر گفت: سیامک نعمتی و محمد عمری به علت مصدومیت این بازی را از دست دادند و دانیال اسماعیلی فر هم در تمرین امروز دچار یک مصدومیت جزئی شد و باید ببینیم تا فردا شرایط بازی را پیدا می نماید یا خیر.

گل محمدی درباره شرایط داوری ها در این فصل گفت: خود من همواره سعی نموده ام به جامعه داوران احترام بگذارم، چون کمترین امکانات را دارند، اما بیشترین توقع هم از آن ها می رود؛ اینکه یک تیم بخواهد روز قبل از بازی با اظهارنظر های هدفمند تیم داوری را تحت تاثیر قرار دهد بدعت بدی است. نمی دانم چرا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ روی این موضوع نظارتی ندارند؛ شاهد بودیم که در این فصل چند باشگاه قبل از بازی با پرسپولیس بیانیه داده اند یا در نشست قبل از بازی طوری راجع به داوری صحبت نموده اند که داور را تحت فشار بگذارند.

سرمربی پرسپولیس گفت: قبل از بازی های ما با دو تیم آلومینیوم و طرفدار چه اتفاقی افتاد؟ روند داوری در این دو بازی که از قضا در استادیوم آزادی بود و ما میزبان بودیم چگونه بود؟ در هر دو بازی به ضرر ما سوت زدند و چند امتیاز از دست دادیم حتی داور بازی ما با آلومینیوم بخاطر عملکرد ضعیفش تا الان از قضاوت محروم بوده! در همین بازی رفت مقابل مس دو اشتباه تاثیرگذار از سوی داور رخ داد که یک پنالتی ما گم شد و یک آفساید اشتباه به ضرر ما گرفته شد. موارد مشابه در بازی های دیگر هم بوده که باعث شده ما در این فصل امتیازات متعددی را به خاطر همین فشاری که قبل از بازی روی داوران ایجاد شده از دست بدهیم، اما باز هم به خود اجازه ندادیم قبل از بازی راجع به داوری حرف بزنیم یا بخواهیم دنبال پوئن گرفتن باشیم. این کار غیرحرفه ای است و امیدوارم فشاری روی داور بازی نباشد و همه چیز عادلانه و منصفانه پیش برود.

گل محمدی گفت: جا دارد از استقبال زیاد طرفداران خوبمان در کرمان تشکر کنیم. فردا منتظر حضور گرمشان در استادیوم و کنار تیم هستیم. به طرفداران نیز این اطمینان را می دهیم که تا آخرین هفته لیگ دست از کوشش برنمی داریم و علیرغم مشکلاتی که وجود دارد برای پرسپولیس و خوشحالی آن ها می جنگیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2006

به "گل محمدی: فدراسیون روی بیانیه ها نظارت کند ، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز بازی با مس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: فدراسیون روی بیانیه ها نظارت کند ، برای ماندن در کورس قهرمانی چاره ای جز کسب سه امتیاز بازی با مس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید