کیفیت هوای تهران درشرایط ناسالم برای گروه های حساس

به گزارش فروش برتر، تهران (پانا) - کیفیت 24 ساعت گذشته و هم اکنون (6 آذرماه) هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.

کیفیت هوای تهران درشرایط ناسالم برای گروه های حساس

پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز شنبه (6 آذرماه) با توجه به تداوم شرایط پایدار جوی از روز گذشته و تجمع آلاینده ها، آسمان غبارآلود حاکم می گردد و با شروع تردد خودروها کیفیت هوا در بیشتر منطقه ها در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

در طول روز به تدریج بر تندی باد افزوده می گردد که می تواند پراکندگی آلاینده ها را تسهیل کند. با تداوم ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر تا اواخر وقت شنبه (6 آذرماه) از غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و به تبع آن برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها پیش بینی می گردد.

صبح روز یکشنبه (7 آذرماه) در بیشتر منطقه ها کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده ها خواهد بود. کاهش تندی باد در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود می نماید بعلاوه با برقراری شرایط پایدار و سکون جو تا ساعات پایانی یکشنبه (7 آذرماه) همزمان با ترافیک شامگاهی، بر اندازه غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد که در بعضی منطقه ها پرتردد تجمع آلاینده ها و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس را به همراه خواهد داشت.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 108 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 116 و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1697

به "کیفیت هوای تهران درشرایط ناسالم برای گروه های حساس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت هوای تهران درشرایط ناسالم برای گروه های حساس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید