کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال مشکل بودن تعمیر آن را نشان می دهد

به گزارش فروش برتر، سایت iFixit مطابق روند همیشگی خود، این بار با کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال میزان سخت بودن تعمیر این گوشی را مورد آنالیز قرار داده و در کنار آن به جزییات قطعات استفاده شده در این گوشی پرداخته است.

کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال مشکل بودن تعمیر آن را نشان می دهد

گوشی های پیکسل از لحاظ تعمیرپذیری هیچوقت حرفی برای گفتن نداشته اند و پیکسل 4 ایکس ال هم از این قاعده مستثنا نیست. سایت iFixit از لحاظ تعمیرپذیری، از 10 نمره به این گوشی 4 داده است و به خصوص اعلام نموده تعمیرکاران برای دسترسی به بعضی از بخش های داخلی گوشی کار بسیار سختی در پیش دارند. با این حال، سایت مذکور اعلام نموده که در کل گوشی فقط از یک نوع پیچ استفاده شده که با توجه به عدم مشاهده این ویژگی در بسیاری از گوشی ها، چنین کاری قابل توجه است.

جذاب ترین بخش این کالبدشکافی، دیدن جزییات مربوط به سیستم راداری سولی است که در بخش فوقانی نمایشگر تعبیه شده. حسگر مذکور آنقدر کوچک است که در نگاه اول نمی توان باور کرد چنین قطعه کوچکی با بهره گیری از امواج الکترومغناطیس از پس تشخیص حرکات دست برمی آید. در ادامه می توانید این سنسور را مشاهده کنید که در سمت راست بخش پایینی قرار گرفته است:

همچنین کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال نشان می دهد که نمایشگر این گوشی ساخت سامسونگ است. از آنجایی که بسیاری از شرکت ها-از جمله اپل-از نمایشگرهای ساخت سامسونگ استفاده می نمایند، چنین امری تعجب آور نیست. با این حال، از آنجایی که گوگل معمولا به بهره گیری از نمایشگرهای ال جی علاقه دارد، کنار گذاشتن نمایشگرهای این شرکت و بهره گیری از محصول رقیب آن، کمی قابل توجه است. باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر این گوشی از رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد و این در حالی است که هنوز هیچکدام از گوشی های سامسونگ با چنین نمایشگری روانه بازار نشده اند.

در این میان، متاسفانه سخت ترین بخش پیکسل 4 ایکس ال برای تعمیر، نمایشگر آن است. برای تعمیر نمایشگر، فرد تعمیرکار باید کل گوشی را از هم باز کند و یکی از دلایل نمره بسیار پایین مربوط به تعمیرپذیری، به همین نکته برمی شود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 300

به "کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال مشکل بودن تعمیر آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالبدشکافی پیکسل 4 ایکس ال مشکل بودن تعمیر آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید