چرا معمولا در سفر ها ناخوش می شوید؟

به گزارش فروش برتر، خیلی وقت ها سفر آنجوری که باید بگردد نمی گردد. در این مطلب برای تان می گوییم چرا در سفرها معمولا ناخوش می شوید و استرس آنجا هم ولتان نمی کند. توصیه های ساده ای هم برای تان داریم که بتوانید در طول سفر، سالم و شاد بمانید و از آن لذت ببرید.

چرا معمولا در سفر ها ناخوش می شوید؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

تغییر کردن سخت است

خارج شدن از روزمرگی و روتین همیشگی می تواند استرس برانگیز باشد. تمام آن چیزهایی که در روال عادی زندگی مان به آنها خو گرفته ایم در سفر به هم می ریزند. ممکن است مجبور شویم دیرتر بخوابیم و زودتر بیدار شویم، غذای متفاوتی بخوریم و کارهای متفاوتی انجام دهیم که ایجاد استرس نمایند و ما برای غلبه بر آن مجهز نباشیم.

استرس ناشی از تغییر می تواند فراوری کورتیزول را افزایش دهد و منجر به تضعیف سیستم ایمنی گردد. بعضی از فعالیت های ساده ای که می توانید برای کاهش کورتیوزل در سفرتان انجام دهید، کمی ورزش و نرمش کردن، مدیتیشن سه دقیقه ای و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه تان است. اگر دوست ندارید بیرون بروید و قدم بزنید می توانید در بالکن هتل، یک فنجان قهوه میل کنید!

چرا معمولا در سفر ها ناخوش می شوید؟

زیاد برنامه ریزی کردن و جزئیات پردازی در خصوص فعالیت هایی که قرار است در سفرتان انجام دهید می تواند زمان خوشی و تفریحتان را چیزی شبیه زمانی بکند که در محل کارتان می گذرانید. برنامه های دقیق و مو به مو برای استرس تان خوب نیستند! همین که از سفرتان هدفی داشته باشید و به همان پایبند بمانید کافیست.

برای هر روز سفرتان فقط یک هدف معین کنید نه اینکه فعالیت ها و بایدهای زیادی را در لیستتان بگنجانید. اگر نتوانستید طبق برنامه ای عمل کنید، سخت نگیرید. اگر برنامه ای بیش از حد انتظارتان طول کشید، خونسرد باشید چون واقعا هیچ ایرادی ندارد. شما باید آزادی انتخاب داشته باشید تا لذت ببرید؛ آزادی یکی از جنبه های مهم لذت بردن است.

برای شما مسافرت مانند یک مسابقه است

گاهی در سفر اشتیاق زیادی برای جمع آوری اطلاعات و کسب تجربیات جدید و هیجان انگیز دارید و همین باعث می گردد احساس کنید در حال مسابقه دادن و جستجو کردن هستید؛ این از کیفیت سفرتان کم می نماید.

عده ای از افراد دوست دارند در همان فرصت کوتاهی که دارند کوهی از تجربیات جمع نمایند و ماجراهای زیادی خلق نمایند که وقتی برگشتند داستان های شگفت انگیزی برای تعریف کردن داشته باشند! در این رویکرد، علایق و سلایق شخصی فرد واقعا گم خواهد شد و این می تواند باعث استرس فرساینده ای گردد. سعی کنید فعالیت هایی را انتخاب کنید که واقعا برای شما ارزش داشته باشند. چیزی که دنبالش می روید باید برایتان جالب و جذاب باشد یا همان چیزی باشد که همواره دوست داشتید.

وسیله نقلیه ای که با آن سفر می کنید مکان آلوده ای است

هواپیما، اتوبوس و یا حتی اتومبیل شخصی خودتان می تواند زمینه مساعدی برای میکروب هایی باشد که شما را بیمار می نمایند. مخصوصا فضای عمومی کابین هواپیما همراه با رطوبت اندک و فشار کم، زمینه مستعدی است برای ناخوش شدن شما. دست هایتان را مکررا بشویید، مرتبا آب بنوشید و دستمال ضد عفونی نماینده خود را دم دست بگذارید.

منبع: برترین ها

منبع: همگردی
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 442

به "چرا معمولا در سفر ها ناخوش می شوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا معمولا در سفر ها ناخوش می شوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید