پرورش جلبک کاهنده چربی خون در منزل ممکن شد

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، اسپیرولینا خواص انتی اکسیدان زیادی دارد، به تقویت سیستم ایمنی بدن یاری می نماید و کلسترول خون را پایین می آورد. تا به امروز این محصول در قالب انواع پودر در دسترس بوده، اما شرکت انگلیسی کانوپی امکان پرورش و رشد جلبک مذکور را در منزل به وجود آورده است.

پرورش جلبک کاهنده چربی خون در منزل ممکن شد

نوع زنده و تازه این جلبک دارای خواص تغذیه ای بسیار بیشتری در مقایسه با پودر خشک شده است. این شرکت می افزاید که جلبک های تازه طعم نامطبوع اسپیرولینای پودری را ندارند و مصرف کنندگان نگران پرورش این جلبک ها در استخرهای آلوده هم نخواهند بود.

این سیستم متشکل از دومحفظه قابل شستشو است که بر روی یک میز نصب می شوند و 14 قرص حاوی مواد مغذی برای یاری به رشد جلبک های مذکور هم عرضه می گردد. با قراردادن جلبک ها در این محفظه ها و افزودن آب به آنها و استفاده تدریجی از قرص ها رشد آنها شروع می گردد و پس از پنج روز جلبک ها آماده مصرف خواهند بود.

اگر کاربر برداشت جلبک ها را فرموش کند، حسگر این سیستم تشخیص می دهد که تراکم جلبک در آب به حد کافی رسیده است و به وسیله یک برنامه تلفن همراه، اعلانی را ارسال می نماید.

سپس یک پمپ هوای یکپارچه، برای خروج جلبک ها از محفظه ها مورد استفاده قرار گرفته و عصاره اسپیرولینا را از بقیه آب جدا می نماید. این کنسانتره یک وعده 5 گرمی را تشکیل می دهد که می توان آن را با آب یا غذا مخلوط و سپس استفاده کرد. البته مقداری اسپیرولینا باید کنار گذاشته گردد تا برای پرورش مجدد این جلبک به کار گرفته گردد. قیمت این محصول 340 دلار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1605

به "پرورش جلبک کاهنده چربی خون در منزل ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش جلبک کاهنده چربی خون در منزل ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید