پاسخ معاون سیما به قطع بازی شهرخودرو، تعهدی به پخش نداریم

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد شامگاه شنبه، ساعت 19 در استادیوم بنیان دیزل تبریز، با تیم ماشین سازی تبریز بازی داشت.

پاسخ معاون سیما به قطع بازی شهرخودرو، تعهدی به پخش نداریم

این بازی که برد یک بر صفر شهرخودرو را به دنبال داشت، به صورت زنده از شبکه استانی خراسان رضوی پخش شد اما از دقیقه 88، بازی قطع و پیغام بازرگانی جایگزین آن شد.

مهدی شریفی، معاون سیمای خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد قطع بازی شهرخودرو و ماشین سازی تبریز، اظهار کرد: قاعدتا ما تعهدی به بازی خارج از خانه نداریم و در مواقعی براساس کنداکتور و جذب مخاطب، تصمیم می گیریم که بعضی از بازی های خارج از خانه را پخش کنیم و بر اساس دستورالعمل، صرفا بازی های لیگ برتر که در استان برگزار می گردد را پخش می کنیم. بازی های خارج از خانه موظفی نیست و جنبه حمایتی دارد.

وی اضافه کرد: ما در نهایت تصمیم گرفتیم که این برنامه پخش گردد و پیش بینی ما این بود که با خبر 20:45 استان، تداخل نداشته باشد؛ اما در انتهای بازی و به دلیل طولانی شدن آن، با خبر 20:40 تداخل پیدا کرد.

معاون سیمای خراسان رضوی توضیح داد: خبر استان می بایست سر زمان مقرر پخش گردد و قاعدتاً قبل از خبر، آگهی بازرگانی پخش خواهد شد که پخش آن در اختیار مرکز نیست؛ امری است که قرارداد بسته و تعهداتی نسبت به آن شرکت داده می گردد و موظف هستند قبل از خبر، آگهی بازرگانی پخش گردد.

شریفی هم چنین بیان نمود: 10 دقیقه آخر، بازی کسل کننده شده بود و ما هم به دلایلی که به آن اشاره کردم، مجبور به قطع این برنامه شدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 158

به "پاسخ معاون سیما به قطع بازی شهرخودرو، تعهدی به پخش نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ معاون سیما به قطع بازی شهرخودرو، تعهدی به پخش نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید