وحشت دختر سوری در عکس های تکان دهنده

به گزارش فروش برتر، برنامه عکس های تکان دهنده این هفته به آنالیز عکس دختر سوری که از دیدن دوربین عکاسی وحشت نموده بود، می پردازد.

وحشت دختر سوری در عکس های تکان دهنده

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هیسپان تی وی، در برنامه این هفته عکس های تکان دهنده (Fotos que sacuden al mundo) تصویر دختر 4 ساله هنگامی که یک خبرنگار با دوربین به او نزدیک می گردد تا عکسی از او بگیرد؛ با تصور اینکه سلاحی به سوی او نشانه رفته است، به نشانه تسلیم دستان خود را بالا گرفت. مورد آنالیز قرار می گیرد.

این برنامه که در هر قسمت یکی از ماندگارترین عکس های تاریخ را مورد آنالیز قرار می دهد، این بار به سراغ عکسی رفته که با واکنش های متفاوتی در شبکه های اجتماعی همراه شده است بر اساس این گزارش، یک دختر آواره سوری در اردوگاه اطمه گرفته شده است. پس از کشته شدن پدر این دختر بچه سوری، وی به همراه مادر و 3 برادرش در این اردوگاه زندگی می نماید. این خبرنگار تأکید کرد که این دختر بچه به حدی از دوربین ترسیده بود که دستان خود را بالا گرفت.

این دختر نه تنها نسبت به اسلحه، بلکه نسبت به دوربین واکنش نشان می دهد، زیرا او فقط در جنگ اسلحه دیده است.

عکس های تکان دهنده کاری از واحد برنامه های شبکه پرس تی وی به تهیه کنندگی کیانوش الطافی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی زبانگردانی شده است و روز های پنجشنبه ساعت 1:45 به وقت تهران پخش می گردد و تکرار آن همان روز ساعات 4:45، 13:45 و آدینه ساعت 10:15 و یکشنبه ساعت 4:15 و 20:45 روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 810

به "وحشت دختر سوری در عکس های تکان دهنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت دختر سوری در عکس های تکان دهنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید