همه چیز درباره سریال خوب،بد،جلف: رادیواکتیو

به گزارش فروش برتر، پیمان قاسم خانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: این سریال از روی قسمت یک و دو خوب بد جلف رد می شود. خیلی قصه دارد. حامد کمیلی که قاتل ناجوریه در داستان به تدریج عاشق فیلم سازی می شود یک شب بوج کاسیدی و ساندنس کید را می بیند فردا صبح که پا می شود عاشق سینما می شود و در این جهت در حالی که همه پیگیر عملیات اند این دوست دارد یک فیلم خوب بسازد و این دو تا را بکند بوچ کاسیدی و ساندنس کید که طبیعتا گند می زنند به همه خاطراتی که از آن فیلم داریم!

همه چیز درباره سریال خوب،بد،جلف: رادیواکتیو

خبرنگاران| سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به قلم مهراب قاسم خانی، پیمان قاسم خانی و امیرمهدی ژوله به نگارش درآمده و تهیه کنندگی و کارگردانی این سریال را محسن چگینی برعهده دارد. پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی، در مقام مشاور کارگردان نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. این سریال قرار است به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شود.

به گزارش خبرنگاران، مجموعه خوب، بد، جلف:رادیو اکتیو در ژانر کمدی-اکشن ساخته شده و محصول سال 1399 است. در این سریال بازیگران مطرحی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی حضور دارند. داستان سریال خوب بد جلف رادیواکتیو ادامه داستان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف 2: ارتش سری را به نمایش درآورده. این سریال روایت گر ماجراجویی های پژمان جمشیدی و سام درخشانی پس از دزدیده شدن توسط چچن ها است.

پیمان قاسم خانی در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: این سریال از روی قسمت یک و دو خوب بد جلف رد می شود. خیلی قصه دارد. حامد کمیلی که قاتل ناجوریه در داستان به تدریج عاشق فیلم سازی می شود یک شب بوج کاسیدی و ساندنس کید را می بیند فردا صبح که پا می شود عاشق سینما می شود و در این جهت در حالی که همه پیگیر عملیات اند این دوست دارد یک فیلم خوب بسازد و این دو تا را بکند بوچ کاسیدی و ساندنس کید که طبیعتا گند می زنند به همه خاطراتی که از آن فیلم داریم!

با توجه به گفته های برخی از رسانه ها، به نظر می رسد که دلیل ساخت این سریال، طولانی بودن بیش از حد داستان فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری بوده و پیمان قاسم خانی سرپرست نویسندگان این پروژه، قصد دارد داستان فیلم را در سریال خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو به خاتمه برساند.

فیلم خوب بد جلف در سال 1395 روی پرده رفت و با دست یافتن به فروشی 16 میلیارد تومانی به یکی از پر فروش ترین فیلم های سینمای کشور تبدیل شده بود. قسمت دوم این فیلم نیز در سال 1398 روی پرده سینما های کشور رفته و با فروش 14 میلیارد تومانی توانسته بود به عملکرد خوبی در گیشه دست یابد. این فیلم در مرداد سال جاری نیز به صورت آنلاین اکران شد.

پیمان قاسم خانی، کارگردان فیلم سینمایی خوب، بد، جلف از جمله فیلمنامه نویسان شناخته شده کشور است. او نویسندگی فیلم مارمولک را برعهده داشته و در ساخت سریال های ساختمان پزشکان، دزد و پلیس، مسافران، مرد هزار چهره، شب های برره، پاورچین و بدون شرح نیز همکاری به عمل آورده بود.

مهراب قاسم خانی دیگر نویسنده سریال خوب، بد، جلف نیز از فیلمنامه نویسان مطرح است. او علاوه بر همکاری در نگارش سریال هایی مانند مرد هزار چهره، شب های برره، مسافران و پژمان، در فیلم های ناگهان درخت، جهان با من برقص و جوجه تیغی به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر نویسنده این سریال امیرمهدی ژوله است که در نگارش سریال های مرد هزارچهره، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، عطسه و شوخی کردم نقش داشته. او در سریال های دیوار به دیوار، گلشیفته و فیلم های سامورایی در برلین، سونامی و هزارپا بازی کرده است.

فیلم خوب بد جلف جوایز بسکمک را دریافت کرده که از جمله این جوایز می توان به نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی از جشنواره فیلم فجر 35 (عبدالله اسکندری)، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر 35 (حمید فرخ نژاد) و دیپلم افتخار فیلم برگزیده مخاطبان در جشنواره فیلم فجر 35 اشاره کرد.

خلاصه ای از فصل اول و دوم فیلم خوب، بد، جلف

در فصل اول فیلم خوب بد جلف، مانی حقیقی که به عنوان یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده اش تحت فشار بوده تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش های اصلی فیلمش استفاده نماید. از نظر او این دو بازیگر که پژمان جمشیدی و سام درخشانی هستند بدترین انتخاب های ممکن برای ایفای نقش های مورد نظر او خواهند بود.

بااین حال، اگر مانی حقیقی قصد ساختن فیلمش را دارد، مجبور است در مدت کوتاهی آن ها را به نقش هایشان نزدیک کند. او از سرگرد شاد با بازی حمید فرخ نژاد به عنوان کارشناس انتظامی کمک بگیرند. سرگرد قبول کرده و به آن ها آموزش می دهد و آن ها را همراه خود می برد تا شیوه کار او را فراگیرند.

اما درمیانه آموزشی که برای جمشیدی و درخشانی در نظر گرفته، دریکی از این پرونده ها با جسد فردی به نام محمود معتضدی در کنار رودخانه روبرو می شوند. روی دست او علامتی خالکوبی شده و حکم نوشته شده، نفر دیگری هم به نام کمال دهن لق با همین خالکوبی به قتل رسیده است.

آن ها یک باند توزیع مواد مخدر هستند و ماده ای مخدر به نام حکم لازم را توزیع می کنند، شاد نفر سوم این گروه را که حسام کشمیری نام اوست در یک باغ بازداشت می کند. آن ها به دنبال نفر چهارم هستند، چرا که گمان می برند که نفر چهارم گرداننده ین بازی بوده و او عامل این قتل است.

حسام کشمیری در بازپرسی اعتراف می کند که باند آن ها سه نفره بوده و حکم نماد باند مخفف اسم حسام و کمال و محمود است. آن ها متوجه می شوند که محمود معتضدی به یک باشگاه سوارکاری به نام یوزپلنگ رفت وآمد داشته است.

شاد به همراه جمشیدی و درخشانی و خانم آزاده تهیه کننده این فیلم برای تحقیقات بیشتر و همچنین به بهانه بودن اسب و استفاده از آن برای لوکیشن فیلم خودشان به این باشگاه مراجعه می کنند. رضا رویگری و مجید مظفری که صاحبان این باشگاه سوارکاری هستند، متوجه پلیس بودن شاد پلیس شده و آن ها را بیهوش کرده و به عنوان گروگان نزد خودشان نگه می دارند.

البته، پس از به هوش آمدن متوجه می شوند رویگری و مظفری در کار جعل اسکناس بوده و به مواد مخدر ربطی ندارند واین سوءتفاهم بوده و آن ها اشتباهی به این پرونده وارد شده اند. بااین حال، خلافکاران حاضر به آزادی آن ها نیستند و قصد دارند تا آن ها را بکشند تا مدرکی از خود به جای نگذارند.

در خاتمه آن ها پیروز به فرار شده و خلافکاران را بازداشت می کنند، پژماننیز تیر خورده و مدتی در بیمارستان بستری می شود. در خاتمهی داستان در یک نما نشان داده می شود که محمود معتضدی در اثر تصادف رانندگی مرده و هیچ قتلی در کار نیست.

فصل دوم این فیلم با نام خوب، بد، جلف ارتش سری فیلمی در ژانر کمدی-اکشن بوده که به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته شده و محصول سال 1398 است. این فیلم ادامه قسمت اول خوب، بد، جلف بود. فیلم خوب، بد، جلف: ارتش سری برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شده بود.

در خلاصه این فیلم آمده است که یک گروه تروریستی خارجی برای نفوذ به تاسیسات امنیتی، در قالب تیم فیلمسازی وارد کشور شده و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر فیلم شان، جهت پوشش کار خود استفاده می کنند.

این فیلم قرار بود به عنوان سریال در شبکه نمایش خانگی پخش شود، اما به فیلم 131 دقیقه ای تبدیل شد. به دلیل طولانی بودن زمان فیلم، بقیه داستان فیلم در قالب سریال 15 قسمتی در حال ساخت است و به زودی از طریق شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

بازیگران و عوامل سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

از جمله بازیگران سریال خوب بد جلف رادیواکتیو می توان به سام درخشانی، پژمان جمشیدی، فرهاد آییش و گوهر خیراندیش، حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، شکیب شجره و تینو صالحی اشاره کرد.

از عوامل دیگر این سریال مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار: محمود شاد، آهنگساز: امیر توسلی، مدیر تولید:محمد جمشیدی، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح گریم:عباس عباسی، طراح لباس:رعنا امینی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:پوپک مظفری، منشی صحنه: بهناز تاجیک، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی، عکاس: کوروش جوان و جلو های ویژه بصری: اشکان چگینی در خوب بد جلف حضور دارند.

منبع: فرادید
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1196

به "همه چیز درباره سریال خوب،بد،جلف: رادیواکتیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال خوب،بد،جلف: رادیواکتیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید