نوسازی و بازسازی مخازن زباله در اولین روز طرح خدمت

به گزارش فروش برتر، برای حفظ زیبایی و نظافت فضاهای شهری در قالب اجرای طرح خدمت، مخازن محله های 17 گانه منطقه 11 نوسازی و بازسازی می شوند.

نوسازی و بازسازی مخازن زباله در اولین روز طرح خدمت

به گزارش خبرنگاران، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 11 با اعلام این خبر گفت : در نخستین روز اجرای طرح خدمت رفت و روب 233 هزار مترمربع از معابر انجام شد و 36 مخزن در نواحی بازسازی و تعمیر شدند.

به گفته احمد مهرابی همچنین در حوزه مناسب سازی و رسیدگی به فضای سبز تا به امروز 995 مترمربع از باغچه های موجود در نواحی کندوکوب و به زراعی شده اند. هرس سبز 150 اصله درخت اجرا شده و 15 اصله درختچه نیز در چهار ناحیه منطقه کاشته شده است.

او با اشاره به اقدامات اجرا شده برای مبارزه با جانوران موذی ادامه داد : یکی از معضلات نواحی وجود جانوران موذی در جوی ها و خیابان هاست که در روز نخست طرح خدمت، اقدام برای تله گذاری و حذف 113 مورد از جانوران موذی انجام شد.

اقداماتی مانند پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی و برچسب از جداره های شهری، رنگ آمیزی خودپردازها و حذف زوائد بصری نیز از دیگر کارهای اجرا شده در چهار ناحیه منطقه 11 در نخستین روز اجرای طرح خدمت است که احمد مهرابی به آن اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1912

به "نوسازی و بازسازی مخازن زباله در اولین روز طرح خدمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی و بازسازی مخازن زباله در اولین روز طرح خدمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید