نباید فکر کنیم کار تمام شده، هدف پرسپولیس صعود با حداکثر امتیاز

به گزارش فروش برتر، به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از ملاقات برگشت مقابل گوا در هفته چهارم رقابت های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم نتایجی که تا حالا گرفتیم حاصل کوشش مجموعه پرسپولیس خصوصاً بازیکنان است که با تمرکز و اعتماد به نفس خوب توانستند 9 امتیاز کسب نمایند.

نباید فکر کنیم کار تمام شده، هدف پرسپولیس صعود با حداکثر امتیاز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه ریزی خود برای ادامه فرایند فعلی این تیم اضافه نمود: شاید خیلی ها فکر نمایند ما در گروه ساده ای هستیم اما اصلاً این طور نیست. همین گوا هند را فکر می کردند تیم ضعیفی باشد اما همه دیدند که منسجم و دونده بازی می نمایند. آنها با قلب شان بازی می نمایند. ضمن اینکه الریان و الوحده امارات هم با مربی و بازیکنان حرفه ای در گروه هستند تا یکی از سخت ترین گروه ها را داشته باشیم.

وی تاکید نمود: رویکرد بازیکنان و نگاه آنها به این بازی ها بسیار مثبت است. البته مسائل زیادی داریم و با آنها دست و پنجه نرم می کنیم. جا دارد از مسئولان باشگاه بخواهم نسبت به حل آنها زودتر اقدام نمایند.

سرمربی پرسپولیس درباره دو گلی که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی دریافت نموده است گفت: نظم دفاعی ما باید در ضربات ایستگاهی را بیشتر دقت کنیم. همچنین جاگیری دروازه بان نیز مهم است. فرصت زیادی برای تمرین هم نداریم اما کوشش می کنیم روی آن کار کنیم تا تبدیل به نقطه ضعف تیم ما باشد. قبلاً خیلی کم رخ داده بود که روی ضربات ایستگاهی گل بخوریم و ممکن است این موضوع باعث نگرانی گردد.

یحیی درباره اینکه آیا در ادامه بازی ها هم پیروزیت فعلی را تکرار خواهند کرد گفت: فکر می کنم پیروزیت در نصف بازی ها برای صعود و خاتمه خوب کافی نباشد. باید بتوانیم در سه ملاقات آینده هم خوب ظاهر شویم. هدف اصلی ما صعود با حداکثر امتیاز است و برای ما خیلی حیاتی است که ببریم. نباید فکر کنیم کارمان تمام شده است و اگر این کار را نکنیم به مسائل عظیم می خوریم. باید انگیزه را تا لحظه آخر حفظ کنیم تا پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1377

به "نباید فکر کنیم کار تمام شده، هدف پرسپولیس صعود با حداکثر امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید فکر کنیم کار تمام شده، هدف پرسپولیس صعود با حداکثر امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید