فنایی: نوه من هند شیری را تشخیص داد اما داور ندید!، الجاسم تمرکز نداشت

به گزارش فروش برتر، کارشناس داوری فوتبال معتقد است که داور ملاقات پرسپولیس و اولسان تمرکز لازم برای قضاوت در فینال لیگ قهرمانان آسیا را نداشت.

فنایی: نوه من هند شیری را تشخیص داد اما داور ندید!، الجاسم تمرکز نداشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

محمد فنایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره عملکرد عبدالرحمان الجاسم داور قطری ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و اولسان در فینال لیگ قهرمانان اسیا گفت: گفته بودم که عملکرد این داور را باید در نیمه دوم بررسی کرد. چنین داوری توان قضاوت در ملاقاتهای حساس را نداشت. داور بازی امروز یک داور ماشینی است که تصمیمات حساس خود را براساس یاری داور ویدئویی یا همان VAR گرفت.

وی اضافه کرد: اگر داور قطری همان صحنه پنالتی در نیمه اول را خودش سوت می زد و پنالتی می گرفت، اقتدارش را نشان می داد، اما همان زمان هم تعیین شد که تمرکز ندارد. در صحنه هند شیری هم خطا واضح بود و حتی نوه من هم پنالتی را تشخیص داد، اما داور باز هم از VAR یاری گرفت. داور قدرت قضاوت در این بازی حساس را نداشت.

فنایی درباره صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم اولسان گفت: به نظرم ابتدا نورالهی پیراهن بازیکن حریف را کشید و به همین علت داور خطای پنالتی نگرفت.

وی اسم کرد: در مجموع داور استرس داشت و نمره خوبی هم برای این بازی نمی گیرد. او همه صحنه های حساس را با یاری VAR قضاوت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1537

به "فنایی: نوه من هند شیری را تشخیص داد اما داور ندید!، الجاسم تمرکز نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فنایی: نوه من هند شیری را تشخیص داد اما داور ندید!، الجاسم تمرکز نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید