مراکز خرید فلورانس؛ خرید از برترین برندهای مد دنیا

به گزارش فروش برتر، فلورانس، یکی از شهرهای توریستی و محبوب ایتالیا، مراکز خرید و اوت لت های متعددی دارد که بهترین اجناس از برترین برندهای دنیای مد را عرضه می نمایند.

مراکز خرید فلورانس؛ خرید از برترین برندهای مد دنیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

فلورانس، خاستگاه رنسانس ایتالیایی، یکی از زیباترین شهرهای تاریخی جهان و پایتخت ناحیه توسکانی ایتالیا است که در کلانشهر فلورانس قرار گرفته است.

اگر با تور ایتالیا راهی فلورانس هستید، بهتر است مراکز خرید و اوت لت های این شهر را بشناسید.

فلورانس، یکی از زیباترین و توریستی ترین شهرهای ایتالیا است. در فلورانس، فرصت های زیادی برای خرید کردن وجود دارد؛ از بازارچه های سنتی برای خرید مواد غذایی و محصولات روزمره گرفته تا بوتیک های مستقل در خیابان های خرید که به برندهای برتر جهان در زمینه مد اختصاص دارد. به غیر از این موارد، در فلورانس و در نزدیکی آن، تعدادی مرکز خرید و اوت لت هم وجود دارد. در ادامه، تعدادی از مراکز خرید و اوت لت های نزدیکی فلورانس را معرفی می کنیم.

اگر به خرید محصولات برند ایتالیایی علاقه دارید ولی از نظر اقتصادی محدودیت دارید، می توانید خریدتان را از اوت لت ها انجام دهید. در منطقه توسکانی اوت لت های زیادی از برندهای بسیار مشهور مثل پرادا و گوچی و کاوالی و بسیاری از برندهای ایتالیایی و بین المللی دیگر وجود دارد که محصولات این برندها را با تخفیف های قابل توجهی، عرضه می نمایند.

مرکز خرید The Mall

مرکز خرید مال مشهورترین اوت لت خرید در منطقه توسکانی و یکی از اولین اوت لت هایی است که در این منطقه افتتاح شده است. برای دسترسی به این مجموعه، سرویس اتوبوس از ایستگاه Florences SITA وجود دارد. این مجموعه هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 7 شب باز است. از ژوئن تا آگوست، تا ساعت 8 شب باز است. در بیشتر تعطیلات رسمی نیز فعالیت می نماید به غیر از روزهای اول ژانویه، عید پاک، کریسمس و باکسینگ دی یعنی روزهای 25 و 26 دسامبر.

تمرکز اصلی این اوت لت، بر ارائه محصولات برندهای برتر مد است. در این اوت لت می توانید از فروشگاه های گوچی، فراگامو، کاوالی، والنتینو، آرمانی و... خرید کنید. به غیر از این برندهای ایتالیایی، چندین برند بین المللی هم در این مرکز نمایندگی دارند از جمله الکساندر مک کویین، بربری، استلا مک کارتنی و ایو سن لوران و پرادا. بیشتر فروشگاه ها صبح اول وقت باز می نمایند.

از قلم نیاندازید که این اوت لت، مخصوص برندهای لوکس و برتبر مد و اکسسوری است. حتی با وجود تخفیف های 50 تا 60 درصدی، محصولات این مرکز خرید، برای بسیاری از اقشار، گران محسوب می شوند. در واقع این اوت لت برای برندپوشان مناسب است که بتوانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت کمتری خریداری نمایند.

همان طور که گفتیم، از فلورانس، سرویس اتوبوس برای دسترسی به این مرکز وجود دارد. این ایستگاه اتوبوس در نزدیکی ایستگاه قطار SMN واقع شده است.

به غیر از این اتوبوس ها، راه های دیگری هم برای رسیدن به این مجموعه وجود دارد. این مرکز سرویس اتوبوس ویژه دارد که مشتریان را تا دم در هتل می برد.

روش دیگر برای دسترسی به این مرکز این است که قطار Rignano sullArno را سوار شوید و از ایستگاه تا مرکز خرید، با تاکسی بروید.

مرکز خرید اسمارت گالری (The Smart Gallery)

مرکز خرید اسمارت گالری هفت روز هفته باز است و هر روز از ساعت 10 صبح تا 7 شب فعالیت می نماید. این مرکز روزهای اول ژانویه و 25 و 26 دسامبر تعطیل است.

این مرکز خرید، یک مجموعه تجاری نسبتا جدید است و در سال 2011 افتتاح شده است. این مرکز را قبلا فشن ولی (Fashion Valley) می نامیدند. معمولا همه کسانی که قصد دارند به اوت لت های منطقه سر بزنند، در جهت خود حتما از این مرکز تجاری هم بازدید می نمایند. این مرکز، شامل 20 فروشگاه از برندهای ایتالیایی و بین المللی است. مثلا ورساچه، پاملاتو و...

با قطار می توانید خودتان را به این مرکز خرید برسانید. از ایستگاه Florence SMN به مقصد Rignano sullArno سوار شوید. بعد از پیاده شدن، باید بقیه جهت را با تاکسی طی کنید.

اوت لت باربرینو (Barberino Designer Outlet)

اوت لت طراحان باربرینو از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت می نماید. در ماه های ژوئن، جولای، آگوست، سپتامبر و دسامبر، دوشنبه ها نیز باز است و از ساعت 2 تا 8 بعدازظهر فعالیت می نماید.

این اوت لت، بیش از 100 فروشگاه دارد و برندهای برتر در زمینه پوشاک، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، کفش و حتی شکلات محصولات خود را عرضه نموده اند. از مشهورترین برندهای این اوت لت می توان به پرادا، دی اندجی، لاکوست، پولو رالف لوران، کلوین کلاین اشاره نمود. برندهای دیگری مثل پوما، آدیداس، پینکو، کوکسینل و... نیز در بین برندها دیده می گردد. برای همه سلیقه ها، فروشگاهی وجود دارد که رضایتتان را جلب کند و مطمئنا از اینجا دست خالی بیرون نمی روید.

علاوه بر تاکسی و ماشین شخصی می توانید سرویس روزانه مخصوص مرکز را از فلورانس سوار شوید. این سرویس دو بار در روز یکی در ساعت 10 و دیگری از ساعت 14 و سی دقیقه سرویس دارد و از ایستگاه Piazza Stazione SMN حرکت می نماید. اتوبوس ها در ساعت های 13 و 30 دقیقه و 18 به فلورانس برمی گردند.

دهکده اوت لت Valdichiana

دهکده اوت لت والدیکیانا هفت روز هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت می نماید. این مجموعه از اول ژوئن تا 31 آگوست، روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است. این اوت لت یکی از بهترین اوت لت های فشن در منطقه توسکانی است. در یک فضای زیبا قرار گرفته است و معماری جالبی دارد که توجه همه بازدیدنمایندگان را جلب می نماید.

مهم ترین و بهترین برندهای ایتالیایی و بین المللی در این مجموعه حضور دارند که از بین آنها می توان به نام های مشهوری مثل فورنارینا، پوپا، سیسلی، ریپلی، بنتون و... اشاره نمود. در بیش از 140 فروشگاه جذاب این مجموعه، تخفیف های بسیار قابل توجهی از 30 تا 70 درصد به مشتریان ارائه می گردد. این تخفیف ها در تمام طول سال وجود دارند و مختص یک محدوده زمانی خاصی نیستند.

در این مجموعه تقریبا هر فروشگاهی که فکر کنید پیدا می گردد. از کیف و کفش گرفته تا لوازم خانه، پوشاک و... در این دهکده اوت لت، فضایی زیبا و دوست داشتنی برای بازدیدنمایندگان ساخته شده است و خدمات مختلفی برای آنها در نظر گرفته است؛ سالن زیبایی، زمین بازی بچه ها، کتابخانه، مرکز توریستی، رستوران و کافه. در رستوران ها و کافه ها می توانید انواع غذاهای لذیذ و دسرهای محبوب را نوش جان کنید و غذاهای محلی منطقه توسکانی را امتحان کنید.

با اتوبوس و قطار از فلورانس می توانید خود را به این مجموعه برسانید. اتوبوس ها از ایستگاه قطار Arezzo حرکت می نمایند و درست در مقابل اوت لت توقف دارند.

اوت لت های برندها

علاوه بر اوت لت هایی که مجموعه ای برندها را در کنار هم جمع می نماید، تعدادی از اوت لت ها در نزدیکی فلورانس وجود دارند که به یک برند خاص تعلق دارند. این اوت لت ها معمولا در مناطق صنعتی واقع شده اند و به وسیله وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی نیستند. از مشهورترین اوت لت های برند می توان موارد زیر را نام برد.

دولچه و گابانا

اوت لت دولچه و گابانا، هفت روز هفته از 10 صبح تا 7 و نیم شب باز است. این اوت لت مخصوص برند مشهور دولچه و گابانا است و محصولاتی مثل لباس زیر، پوشاک و اکسسوری دارد. توصیه می کنیم که قبل از رفتن، حتما تماس بگیرید و ساعت بازگشایی آن را چک کنید.

بهترین راه برای رسیدن به این اوت لت این است که از مرکز خرید The Mall تاکسی بگیرید. این مرکز خرید اوت لت دولچه و گابانا، کمتر از 4 کیلومتر با هم فاصله دارند. البته اتوبوس هایی از حوالی این اوت لت می گذرند ولی برنامه ریزی با توجه به زمان بندی آنها، سخت است. بنابراین ابتدا به مرکز خرید The Mall بروید و از آنجا تاکسی بگیرید.

اوت لت فندی

اوت لت فندی، هفت روز هفته از ساعت 10 صبح تا 7 و نیم شب باز است. درست در نزدیکی مرکز خرید The Mall قرار گرفته است و محصولاتی از کالکشن های قبلی این برند را عرضه می نماید. قیمت محصولات 50 درصد از فروشگاه های معمولی کمتر است.

اوت لت پرادا

اوت لت پرادا از دوشنبه تا آدینه از 10 و نیم صبح تا 7 و نیم شب، شنبه ها از 9 و نیم صبح تا 7 و نیم شب و یکشنبه ها و روزهای تعطیل از 10 و نیم صبح تا 6 و نیم عصر، باز است.

این اوت لت یکی از مشهورترین و پربازدیدترین اوت لت ها در کل منطقه توسکانی است. این فروشگاه فقط لباس، کیف و سایر اکسسوری های برند پرادا و لیبل های زیرمجموعه آن مثلا میو میو را می فروشد. این اوت لت به نزدیکی مرکز خرید The Mall منتقل شده است بنابراین برای خرید کردن از آن، لازم نیست خودتان را تا وسط ناکجاآباد برسانید. فقط کافی است که به مرکز خرید The Mall بروید که به وسیله اتوبوس قابل دسترسی است.

اوت لت روبرتو کاوالی

اوت لت روبرتو کاوالی از دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 7 بعدازظهر باز است. خارج از شهر فلورانس در نزدیکی نمایندگی ایکیا قرار گرفته است و فقط پوشاک با برند روبرتو کاوالی از کالکشن های فصل قبل می فروشد. اگر سبک این برند را دوست دارید، می توانید در این فروشگاه، با قیمت های مناسب خرید کنید.

با خطوط 29 و 30 اتوبوس شهری فلورانس می توانید خودتان را به این فروشگاه برسانید. خط 29 شما را نزدیک تر به اوت لت پیاده می نماید. هر دو اتوبوس را باید از ایستگاه قطار SMN سوار شوید.

منبع: کجارو / discovertuscany.com
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 328

به "مراکز خرید فلورانس؛ خرید از برترین برندهای مد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید فلورانس؛ خرید از برترین برندهای مد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید