محبوبترین سواحل آسیا از دید تریپ ادوایزر در سال 2016

به گزارش فروش برتر، سواحل با تمام زیبایی و حس آرامشی بی نظیر، همواره حرف اول را در جذب گردشگر از اقصی نقاط جهان می زنند. برخی سواحل با چشم اندازی فوق العاده و رسیدگی مداوم توانسته اند انتخاب اول گردشگران در بین گزینه های دیگر قرار بگیرند. با هم نگاهی به لیست 10 تا از بهترین سواحل آسیا که سایت معتبر تریپ ادوایزر هر ساله منتشر می نماید، می اندازیم.

محبوبترین سواحل آسیا از دید تریپ ادوایزر در سال 2016

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی نوروزی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

1. ساحل Ngapali Beach در میانمار

شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که بهترین ساحل منتخب آسیا در سال 2016 در میانمار واقع شده است. ساحل Ngapali یک ساحل بی نظیر در امتداد درختان نخل می باشد و شهرتش نیز بیشتر به خاطر همین درختان نخل می باشد. شن های فوق العاده سفید این ساحل در کنار آب زلال و تمیز این ساحل در منتهی الیه خلیج بنگال، از این ساحل، یک بهشت بی نظیر برای گردشگران ساخته است.

2. ساحل Nacpan Beach در فیلیپین

سواحل دوقلوی El Nido همیشه حرفی برای گفتن در حیطه آرامش و منتخبین بهترین سواحل دارند. این سواحل که به دو قسمت Nacpan و Calitang تقسیم می شوند، جزء بهترین سواحل فیلیپین می باشند. این ساحل زیبا با دارا بودن خط ساحلی 4 کیلومتری با داشتن شن های نرم و سفید و آب نیلگون، همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. نقطه مثبتی که این ساحل دارد این است که از منطقه مسکونی و زیبای El Nido فقط 15 دقیقه آن هم با دوچرخه فاصله دارد. ساحل، یک بهشت بی نظیر برای گردشگران ساخته است.

3. ساحل Kata Noi در پوکت تایلند

این ساحل زیبا به دلیل قرار دریافت در دل طبیعت زیبای تایلند در منطقه Karon جزیره پوکت ، منتخب سوم در لیست سال 2016 تریپ ادوایزر قرار گرفته است. این نقطه از ساحل یکی از بهترین مکان ها برای اسنورکلینگ می باشد و همه چیز برای آن در این ساحل و با تورهای پوکت مهیاست. در فصل مانسون، این ساحل بهترین جا برای موج سواری بر روی آب تلقی می گردد.

این ساحل زیبا در قسمت جنوب غربی جزیره پوکت واقع شده است. در این ساحل ریزورت های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها استفاده نمود. همچنین این ساحل متشکل از دو ساحل بزرگ و کوچک می باشد که بوسیله یک دماغه کوچک از هم جدا شده اند. این ساحل بسیار پررونق می باشد و برای افرادی که برای تعطیلات سفر می نمایند مکان بسیار آرام با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز می باشد. در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نمود. به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدنماینده ای را پشیمان نمی کند.

4. ساحل Agonda در گوا هندوستان

برای رفتن به این ریزورت فوق العاده باید از هواپیمای دریایی یا همان Seaplane استفاده نمایید. نکته متمایز و خاص این ریزورت، ویلای های بی نظیر آن می باشند که دارای استخر و جکوزی و منظره فوق العاده هستند. طبقات شیشه ایی این هتل نیز زبان زد عام و خاص می باشد. و همچنین این هتل نیز مانند بسیاری دیگر از هتل های مالدیو انواع تفریحات آبی و دریایی را برای میهمانان خود در تور گوا تدارک دیده است.

5. ساحل Yapak Beach (Puka Shell Beach) در بوراکای فیلیپین

جزیره بوراکای فیلیپین به گفته بسیاری از گردشگران، یکی از بهترین مقاصد توریستی ساحلی در جهان محسوب می گردد. و دقیقا به همین دلیل است که همه ساله جزء 10 ساحل برتر جهان محسوب می گردد. وجود صدف های سفید رنگ زیبا در امتداد ساحل، در کنار آب فوق العاده آبی و زیبای این منطقه، به جذابیت و راحتی گردشگران می افزاید.

یکی از بهترین تفریح های رایج در این منطقه، کایت سواری است که توسط توریست ها انجام می پذیرد. و در نهایت باید اضافه کرد که یکی از بهترین صحنه های طلوع آفتاب در قاره پهناور آسیا را می توان در این خط ساحلی مشاهده نمود. و در نهایت باید گریزی نیز به ریزورت های این منطقه زد که در نوع خود جزء بهترین ریزورت ها می باشند.

6. ساحل Nai Harn در پوکت تایلند

این ساحل یکی از مجهز ترین ساحل های پوکت می باشد و تمامی امکانات رفاهی از قبلی چتر، نوشیدنی و خوردنی و تمام امکانات دیگر به بهترین نحو در اینجا فراهم آورده شده است. در این منطقه، هتل های خوبی از قبیل The Roal Phuket Yacht Club وجود دارند. این ساحل در ماه های نوامبر تا آوریل، بهترین مکان برای شنا می باشد. همچنین در کنار این ساحل، رستوران های محلی نیز آماده پذیرایی از توریست های منطقه می باشند.

7. ساحل Sunrise در کو لیپه تایلند

ساحل زیبای Sunrise یا به عبارت محلی آن Hat Chao Ley دارای 2 کیلومتر خط ساحلی زیبا با شن های روان و سفید می باشد. این ساحل درغرب کولیپه استان Satun تایلند واقع شده است و نزدیک مرزهای مالزی می باشد. این ساحل یک منطقه بی نظیر برای اسنورکلینگ و تفریحات زیر آبی می باشد. و مطمئن باشید همه چی را در جهانی زیر آبی خط ساحلی Sunrise تایلند خواهید یافت. این ساحل نسبت به سایر سواحل تایلند مانند پاتایا، کم تراکم تر و با تعداد توریست کمتری همراه است، ولی قطعا آرامشی که در این ساحل خواهید داشت، در جاهای دیگه وجود ندارد.

8. ساحل Palolem در گوا هند

ساحل دیگری که 10 کیلومتر دورتر از ساحل Agonda قرار گرفته است، ساحل Palolem می باشد. البته گفتنی است که ساحل Palolem نسبت به ساحل قبلی بیشتر مورد پسند توریست هاست و البته به همین دلیل نیز گرانتر می باشد. این ساحل در فاصله 2.5 کیلومتری از شهر Chaudi در جنوب گوا قرار گرفته است. این ساحل به نسبت بقیه ساحل های این منطقه از وسعت بیشتری برخوردار است. این ساحل به دلیل قرار دریافت در موقعیت خاص جغرافیایی، دارای غروب آفتاب های بسیار زیبایی می باشد.

9. ساحل Otres Beach در کامبوج

در قسمت جنوبی ساحل Occheuteal در کامبوج، ساحل Otres Beach وجود دارد که محلی بکر و بی نظیر برای استراحت تلقی می گردد. البته این ساحل امروزه مثل قدیم خلوت نیست، ولی آب پاک و زلال آن هنوز هم برای گردشگران جذاب تلقی می گردد. در این منطقه بیش از 30 ریزورت و استراحتگاه ساحلی برای گردشگران ساخته شده است که همیشه مورد علاقه توریست های راهی کشور کامبوج می باشند.

10. ساحل Radhanagar در هند

غواصی و تفریح آبی در جزایر آندامان و در راس آن Havelock یکی دیگر از کارهایی هست که می توانید در سفر به هند انجام دهید. نقاط بسیار زیادی در این جزایر برای غواصی وجود دارند و شما می توانید با جهانی زیر دریا، حیوانات و مرجان های زیبای آندامان آشنا شوید. از مراکز مهم غواصی در این نقاط می توان به Dixon Pinnacle، South Pilot Reef، ِDungong Dungeon و Elephant Beach نام برد.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 466

به "محبوبترین سواحل آسیا از دید تریپ ادوایزر در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبترین سواحل آسیا از دید تریپ ادوایزر در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید