قبرستان بقیع و بخش قدیمی مسجد پیامبر(ص) هم تعطیل شد

به گزارش فروش برتر، ایسنا نوشت: قبرستان بقیع و بخش قدیمی مسجد پیامبر (ص) در شهر مدینه، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تعطیل شدند.

قبرستان بقیع و بخش قدیمی مسجد پیامبر(ص) هم تعطیل شد

بخش قدیمی مسجدالنبی (روضه رضوان) از شب گذشته و نیز قبرستان شریف بقیع از صبح امروز (جمعه) به روی زائران بسته شد. فیلم کوتاهی در صفحه حرمین شریفین در اینستاگرام، منتشر و اعلام شده که امکان حضور زائران در بخش قدیمی این مسجد تا برطرف شدن مسائل ویروس کرونا فراهم نیست.

عربستان پس از تعطیل کردن مراسم عمره و جلوگیری از ورود برخی زائران خارجی به این کشور، محدودیت هایی را برای شهروندانش در زیارت مسجدالحرام اعمال کرد.

روز گذشته تصاویری از خلوتی مسجدالحرام، کعبه منتشر شد که به نظر می آمد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، این مسجد تعطیل شده است. اما شبکه خبری رسمی عربستان گزارش داد که مسؤولان سعودی بعد از آنکه مسجدالحرام در شهر مکه و مسجدالنبی در مدینه را به منظور ضد عفونی کردن و جلوگیری از شیوع کروناویروس بسته بودند، این دو مکان را باز کردند.

درهای بسته کعبه در شب گذشته

رویترز نیز گزارش کرد که بعد از سرانجام نماز عشاء در عصر پنجشنبه، عربستان این دو حرم مطهر را به روی حجاج خارجی و گردشگران حدود 25 کشور، بست و یک ساعت قبل از نماز صبح امروز جمعه این مکان ها را باز کرد.

عربستان تا کنون از ثبت پنج مورد ابتلا به کروناویرس در این کشور خبر داده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 633

به "قبرستان بقیع و بخش قدیمی مسجد پیامبر(ص) هم تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبرستان بقیع و بخش قدیمی مسجد پیامبر(ص) هم تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید