فروریختن دیوار بر سر سرنشین پراید

به گزارش فروش برتر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت:فرسودگی دیواری در یک از کوچه های خیابان شریعتی کرمان باعث مصدوم شدن سرنشین یک خودرو شد.

فروریختن دیوار بر سر سرنشین پراید

به گزارش خبرنگار از، علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: طی تماس تلفنی در ساعت 21 و 23 دقیقه شب دوشنبه 27 خردادماه با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (125) این سازمان از یک مورد فرو ریختن دیوار بر روی یک خودرو پراید آگاه شدیم.

وی محل این حادثه را خیابان شریعتی خاطرنشان کرد و اضافه کرد: بلافاصله یک تیم اطفاء حریق و امداد-نجات این سازمان از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

عسکری اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید زیر آوار رفت و به علت شدت حادثه و آسیب شدید خودرو یک نفر در آن محبوس و توسط آتش نشانان خارج شد ،این فرد در این حادثه مجروح شده بود و علت فرو ریختن دیوار ظاهرا گذر زمان و فرسودگی آن بوده است.

وی همچنین از طعمه حریق شدن یک باب مغازه اطلاع داد و بیان نمود: دوشنبه 27 خردادماه یک باب مغازه مواد غذایی در خیابان هزارو یک شب شمالی طعمه حریق شد.

عسکری اضافه کرد: تیم اطفا حریق این سازمان سریعا در محل حادثه حضور یافته و در کمترین زمان عملیات اطفا حریق را انجام داده و از پیشروی آتش جلوگیری کرد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی همچنین از اطفاء حریق یک خودرو پراید در بلوار امام صادق اطلاع داد.

عسکری گفت: سریعا یک دستگاه خودرو از ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام و آتش توسط آتش نشانان مهار و از پیشروی آن جلوگیری شد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 24

به "فروریختن دیوار بر سر سرنشین پراید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروریختن دیوار بر سر سرنشین پراید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید