شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها

به گزارش فروش برتر، تست های شخصیت شناسی در کنار کارکردهایی که برای سرگرمی و سرگرمی دارند شما را با بعضی از وجوه شخصیتی افراد نیز آشنا می نمایند.

شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها

تست ها و آزمون های زیادی برای شخصیت شناسی وجود دارد که هم جنبه تفریح دارند و هم جنبه شناختی. تست MBTI یکی از معروف ترین تست های شخصیت شناسی به شمار می رود که مرجع بسیاری از استخدام ها و شناخت افراد در موقعیت های مختلف قرار می گیرد. اما همه تست های شخصیت شناسی ممکن است به مقدار این تست دقیق نباشند و بیشتر جنبه تفریح داشته باشند. بعضی از این تست ها برای بهتر شناختن تیپ شخصیتی و ویژگی های اخلاقی شما از ویژگی های ظاهری یاری می گیرند. شخصیت شناسی مردان از روی مدل مو ، شخصیت شناسی از روی طرز نشستن و شخصیت شناسی از روی رنگ مو از جمله این تست هاست. با ما در خبرنگارانمگ همراه باشید.

شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها

یکی از این تست های شخصیت شناسی با اتکا به ویژگی های ظاهری، شخصیت شناسی از روی فرم شانه هاست. فرم شانه ها ممکن است در نتیجه ویژگی های ژنتیکی یا به مرور زمان و با تکرار حرکاتی معین به اشکال مختلفی دربیایند. برای افراد متواضع احتمال اینکه شانه ها به داخل چرخانده شوند بیشتر است و برای افراد مغرور، احتمال اینکه شانه ها صاف و رو به بیرون باشد بیشتر است. بنابر این شخصیت شناسی از روی فرم شانه تست شخصیت شناسی رایگان خالی از لطفی نخواهد بود.

بعضی از ویژگی های شخصیت شناسی رایج مرتبط با شکل های مختلف شانه را با هم مرور خواهیم کرد.

  1. شانه های کمی خمیده

از نشانه های شخصیت شناسی شانه های خمیده درونگرایی و اجتناب از زندگی اجتماعی است. این افراد ترجیح می دهند بیشتر از مغز خود و کمتر از بدن خود استفاده نمایند. این افراد از 40 سالگی آغاز به کوشش برای زندگی سالم می نمایند. آن ها دوستان صمیمی کمی دارند و بعضی از آن ها اغلب به افسردگی و مسائل روانی ناشی از آن دچار می شوند. افرادی که شانه های خمیده دارند افرادی متواضع و آرام و هستند.

  1. شانه های کاملأ خمیده

این شرایط نه تنها خطری برای سلامتی به شمار می رود بلکه شخصیت شناسی شانه های کاملأ خمیده نشان دهنده مسائل این افراد در روابط اجتماعی نیز هست. آنها برای حفظ روابط صمیمانه خود کوشش بسیاری می نمایند و علی رغم اینکه بسیار باهوش هستند، به طور مداوم در زندگی حرفه ای خود دچار مشکل می شوند.

  1. شانه های گرد

شخصیت شناسی افرادی که شانه های گرد دارند آن ها را افرادی خونگرم، صمیمی و مردم دار در نظر می گیرد. این افراد در میان دوستان و آشنایان خود به دلسوزی و همدلی با اطرافیان معروف هستند. آن ها شنوندگانی بسیار دقت بوده و دوستان خود را حمایت می نمایند. تا جایی که در بعضی مواقع خواسته های دیگران را به خواسته های خود ارجح می دانند و این نقطه ضعف بزرگی برای آن ها محسوب می گردد. چراکه از حداقل مقدار خودخواهی مورد احتیاج در زندگی اجتماعی نیز برخوردار نیستند و اغلب به علت محبت زیاد خود نادیده گرفته می شوند.

  1. شانه های پهن

شخصیت شناسی افرادی که شانه های پهن دارند نشان دهنده اعتماد به نفس بیش از حد این افراد است. این افراد به هنگام راه رفتن شکم خود را منقبض می نمایند و شانه های خود را بالا نگه می دارند. افرادی که شانه های پهن دارند اغلب افراد با اعتماد به نفس و قاطعی هستند. بعلاوه آن ها توانایی رهبری و راهنمایی اطرافیان خود را دارند و بعضی مواقع ممکن است از نظر دوستان خود برچسب مقتدر و خودرأی به خود بگیرند.

این افراد در زندگی زناشویی خود با اختلافات بسیاری روبرو می شوند. شخصیت شناسی افراد چهارشانه آ ن ها را مبارز و تهاجمی معرفی می نماید. ویژگی رفتاری ای که ممکن است به قیمت از دست دادن شغل این افراد نیز تمام گردد. این افراد باید از افراد دسته سوم کمی تواضع یاد بگیرند.

  1. شانه های متعادل

شخصیت شناسی افرادی با شانه های متعادل نشان دهنده اصل تعادل در زندگی آن هاست. این افراد زندگی منظمی دارند و می دانند چگونه و چه زمانی احساسات خود را کنترل نمایند. این افراد معمولأ قابل اعتماد، مسئولیت پذیر و مطمئن در نظر گرفته می شوند. آن ها به سختی کوشش می نمایند تا بین زندگی حرفه ای و شخصی خود تعادل برقرار نمایند. این افراد اغلب تا سن 36 سالگی به موفقیت کاری و عاطفی دست یافته اند.

  1. شانه های ناموزون

بنابر شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها کسانی که شانه های ناموزون دارند با مسائل زیادی روبرو هستند. خطر ابتلا به بیماری های ستون فقرات و بیماری های قلبی و مسائل خون در این افراد با ریسک بالاتری همراه است. شانه های ناموزون که نشان دهنده اختلالی در ستون فقرات هستند باعث می شوند که زندگی فرد با مسائل بسیاری روبرو گردد. افرادی که شانه های ناهموار دارند بعلاوه ممکن است انعطاف پذیر و سازگار در نظر گرفته شوند. آن ها در روبروه با چالش ها به افرادی مدبر با توانایی حل مسأله بدل شده اند.

نتیجه گیری

توجه به این نکته مهم است که ویژگی های شخصیتی تحت تأثیر ترکیبی از عوامل مختلف از جمله ژنتیک، محیط و تجربیات فردی قرار می گیرند. شکل شانه ها در برترین حالت فقط یک جنبه از شخصیت شناسی افراد را معرفی می نماید و باقی وجوه شخصیت فرد را مغفول نگه می دارد. علاوه بر این، زبان بدن و شرایط بدن نیز می تواند در نحوه درک و رفتار افراد نقش مهمی ایفا می نماید. بنابراین هنگام ارزیابی افراد و شخصیت شناسی آن ها، توجه به عوامل متعدد و متنوع پیرامون آ ن ها ضروری خواهد بود.

پینشهاد مطالعه: چند تمرین ساده برای افزایش خلاقیت را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2046

به "شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت شناسی از روی فرم شانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید