ستاره جوان دورتموند؛ مدنظر چلسی و لیورپول

به گزارش فروش برتر، یادون سانچو، ستاره جوان دورتموند مورد توجه باشگاه های بزرگ انگلیسی قرار گرفته است.

ستاره جوان دورتموند؛ مدنظر چلسی و لیورپول

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد خیره نماینده یادون سانچو در ماه های اخیر در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های بزرگی برای خرید او دست به کار شوند و دورتموند نیز در سال های اخیر نشان داده در صورت رسیدن پیشنهادهای هنگفت، مسئله ای با فروش بازیکنان باکیفیت خود ندارد.

سایت ESPN مدعی شد دو تیم لیورپول و چلسی قصد دارند برای خرید یادون سانچو در فصل زمستان اقدام نمایند. چلسی که به تازگی با بخشش از سوی فیفا روبرو شده و می تواند در بازار جابجایی شرکت کند، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای خرید یادون سانچو ارائه داده و از شانس قابل توجهی برای جذب این ستاره جوان و انگلیسی برخوردار است.

اما چلسی تنها تیم خواستار یادون سانچو نیست و یورگن کلوپ نیز علاقه زیادی به این وینگر تند و نیز دارد. لیورپول که به تازگی مینامینو را از سالزبورگ جذب نموده، میخواهد در ماه ژانویه دست به ولخرجی زده و برای خرید یادون سانچو وارد عمل گردد. البته این احتمال نیز وجود دارد که آدام لالانا و ناتانیل کلاین، دو بازیکن سابق ساوتهمپتون نیز از لیورپول در فصل زمستان جدا شوند. قرارداد این دو بازیکن در تابستان سال بعد به اتمام خواهد رسید و لیورپول میخواهد با فروش کلاین و لالانا در فصل زمستان، اجازه ندهد جدایی آنها در تابستان رایگان صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 403

به "ستاره جوان دورتموند؛ مدنظر چلسی و لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره جوان دورتموند؛ مدنظر چلسی و لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید