دینامیت تا نوروز1401 روی پرده می ماند

به گزارش فروش برتر، تهیه کننده فیلم سینمایی دینامیت با اشاره به ادامه استقبال مخاطبان از فیلم تأکید کرد اکران این فیلم سینمایی تا نوروز 1401 ادامه خواهد داشت.

دینامیت تا نوروز1401 روی پرده می ماند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سیدابراهیم عامریان تهیه کننده فیلم سینمایی دینامیت به کارگردانی سیدمسعود اطیابی درباره شرایط اکران این فیلم سینمایی شرح داد: هدف از اکران دینامیت احیای سینما ها بود و واقعاً هم این هدف محقق شد. منتی بر سر سینماداران نیست، اما علت به میدان آمدن فیلم های دیگر هم انگیزه ای بود که فروش خوب دینامیت برای سایر صاحبان آثار به وجود آورد. امیدوارم در ادامه راه به فیلم دینامیت بی مهری نگردد و به راحتی آن را از چرخه اکران کنار نگذارند.

وی ادامه داد: هنوز همه مخاطبان دینامیت این فیلم را ندیده اند و طبق آمار تا امروز تنها 700 هزار نفر پیروز به تماشای فیلم شده اند. این فیلم تا 2 میلیون مخاطب ظرفیت اکران دارد و به راحتی می تواند این اندازه مخاطب را در سالن سینما داشته باشد. به همین علت از سینماداران می خواهم که فراموش نکنند دینامیت بود که سینما ها را اکران کرد و این واقعیت قابل کتمان نیست.

این تهیه کننده سینما در انتها تأکید کرد: فیلم دینامیت در سال 1400 تنها در سالن سینما اکران می گردد و تا نوروز 1401 روی پرده می ماند. بعد از آن برای ورود فیلم به شبکه نمایش خانگی تصمیم گیری خواهیم کرد. فیلم سینمایی دینامیت تنها فیلمی است که این اجازه را دارد تا زمانی که فروش دارد روی پرده بماند و این امتیازی بود که برای اکران فیلم در نظر گرفته شده است. آنچه امروز شاهد هستیم، با توجه به فروش یک و نیم میلیاردی فیلم در هر هفته، آن هم در شرایط کرونایی فیلم تا نوروز 1401 می تواند اکرانش را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1619

به "دینامیت تا نوروز1401 روی پرده می ماند" امتیاز دهید

1 کاربر به "دینامیت تا نوروز1401 روی پرده می ماند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دینامیت تا نوروز1401 روی پرده می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید