خاطره جذاب مرحوم کاشانی از برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال

به گزارش فروش برتر، مرحوم جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرات جالبی از دربی سال 52 داشت.

خاطره جذاب مرحوم کاشانی از برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال

به گزارش ، جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) به علت بیماری در 76 سالگی دار فانی را وداع گفت.

او که در دربی شهریور سال 1352 حضور داشت، یکی از ستاره های پرسپولیس در آن مسابقه بود. بازیکن جوانی که خوش درخشید و اکنون به عنوان رئیس هیئت مدیره این باشگاه فعالیت می نماید. او در سال های گذشته همواره عضوی از باشگاه پرسپولیس بوده و روز های پر فراز و نشیبی را همراه با سرخپوشان پشت سر گذاشته است.

جعفر کاشانی در تبادل نظریی که در تاریخ 16 شهریور 1398 با خبرنگاران انجام داد، درباره پیروزی 6 بر صفر در دربی 1352 مقابل استقلال در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: دربی مسابقه ای بود مانند همه دیدار ها و استقلال آنقدر ضعیف نبود که از ما 6 گل دریافت کند و همچنین ما هم آنقدر قوی نبودیم که به این تیم6 گل بزنیم.

او اضافه کرد: یک اتفاقی رخ داد که ممکن است در ورزش دنیا رخ دهد. خاطره ای از آن بازی نداریم، زیرا 46 سال از آن دربی می گذرد، اما در آن موقع تمام بازیکنان با هم دوست بودند و یک اتفاقی هم بود که رخ داد.

کاشانی که پس از عمل جراحی مایل به صحبت نبود، درباره دربی 31 شهریور اعلام کرد: فوتبال غیر قابل پیش بینی است، اما امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و طرفداران از دیدن دربی لذت ببرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 218

به "خاطره جذاب مرحوم کاشانی از برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جذاب مرحوم کاشانی از برد 6 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید