تور ارزان کانادا: تورنتو بزرگترین شهر کانادا را بشناسیم، خبر کانادا

به گزارش فروش برتر، تورنتو شهری بزرگ و دوست داشتنی است که در ساحل دریاچه اونتاریو کشیده شده است و بزرگترین و فرهنگی ترین شهر کانادا به شمار می رود. شهر تورنتو کانادا یکی از مهمترین مقصدهای جهانگردی تور کانادا است و سالانه میلیون ها جهانگرد برای تماشای جاهای دیدنی تورنتو به این شهر سفر می نمایند.

تور ارزان کانادا: تورنتو بزرگترین شهر کانادا را بشناسیم، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این مقاله از وبلاگ خبرنگاران قصد داریم به شما بگوییم تورنتو کجاست، چه ویژگی هایی دارد و چرا باید حتما در تور کانادا از این شهر زیبا بازدید کنید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درباره تورنتو

تورنتو کلانشهری بزرگ است که دورنمای شهری آن مملو از آسمانخراش های سر به فلک کشیده و مرکز شهرش پر از کافه و رستوران های مجذوب نماینده و متنوع است. شهر تورنتو کانادا از ونکوور پیچیده تر و مجذوب نماینده تر و از اتاوا بزرگتر است و می توان آن را یکی متنوع ترین شهرهای فرهنگی جهان به شمار آورد که شهروندانی از گوشه و کنار جهان با فرهنگ های مختلف در آن زندگی می نمایند. اگرچه زبان تورنتو انگلیسی است، اما بعضی معتقدن در شهر تورنتو کانادا می توانید تا 140 زبان مختلف را پیدا کنید (اصلا این همه زبان در جهان وجود دارد!؟). اما با این وجود، تورنتو مرکز کشور کانادا نیست.

بدون شک برج CN که یکی از بلندترین برج های جهان است و برای چند دهه رکورددار ارتفاع در جهان بود، مهمترین بنا و جاذبه گردشگری تورنتو است که با ارتفاع 351 متر، هر کسی را شیفته خود می سازد. اما علاوه بر این برج زیبا، محلات تورنتو نیز هر کدام برای خود مجذوب نمایندهیت های منحصر به فردی دارند و می توانید ساعت ها بدون خستگی در آنها بچرخید و از تماشای بازارها، گالری ها، فروشگاه ها و کافه ها و رستوران ها لذت ببرید.

تاریخچه تورنتو

اولین بار در قرن 18 میلادی فرانسویان این منطقه از کشور کانادا را کشف و تصاحب کردند، اما تا زمان انقلاب آمریکا و استقلال آمریکا از انگلستان در این منطقه سکونتگاهی وجود نداشت. در این زمان آمریکاییان وفادار به امپراطوری انگلستان به این منطقه مهاجرت کردند شهری را تاسیس کردند که ابتدا یورک نام گرفت.

این شهر که ظاهر و ویژگی شهرهای انگلیسی را داشت، به عنوان مرکز منطقه کانادای علیا انتخاب شد و در قرن نوزدهم به عنوان یک شهر صنعتی به سرعت توسعه یافت. در سال 1834 نام این شهر به تورنتو تغییر کرد که یک کلمه بومی به معنی محل قرار یا میعادگاه است. هدف این تغییر نام، تمایز این شهر از شهر نیویورک بود.

در صد سال بعدی، تورنتو شاهد رشد و توسعه برق آسایی بود. این افزایش جمعیت بیش از هر چیز، مدیون توسعه مالی و صنعتی شهر بود که باعث افزایش مهاجران و بعلاوه نرخ زاد و ولد شد. جمعیت تورنتو از 30 هزار نفر در سال 1851 میلادی، به بیش از یک میلیون نفر در دهه 1950 میلادی رسید. حتی هنگامی که آتش سوزی بزرگ تورنتو در سال 1904 بخش عظیمی از مرکز این شهر را نابود کرد، اهالی تورنتو آستین ها را بالا زدند و شهر خود را از نو ساختند.

با نزدیک شدن به انتها دهه 1950 میلادی، نرخ مهاجرت به این شهر به طور چشمگیری افزایش یافت و این شهروندان تازه از راه رسیده، با خود غذاهای تازه، زبان های تازه و از همه مهمتر، فرهنگ های تازه را نیز به همراه آوردند. ایتالیایی ها، پرتغالی های و اهالی اروپای شرقی اولین مهاجران تورنتو بودند و پس از آن اهالی حوزه کارائیب، هند و آسیای شرقی نیز به این شهر سرازیر شدند.

به همین جهت است که امروزه فرهنگ، سبک زندگی و زبان مردم تورنتو ترکیبی از تمامی

منبع: ققنوس
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1723

به "تور ارزان کانادا: تورنتو بزرگترین شهر کانادا را بشناسیم، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: تورنتو بزرگترین شهر کانادا را بشناسیم، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید