تصمیم مهم و غیرمنتظره کمیته داوران؛ قضاوت دربی با شش داور

به گزارش فروش برتر، خداداد افشاریان درمورد جلسه کمیته داوران برای انتخاب داور دربی 101، گفت: دوست دارم اهالی فوتبال نسبت به این موضوع توجه خاص داشته باشند . اجازه می خواهم از همه هواداران، بازیکنان، مربیان و مسؤولان 2 باشگاه خواهش می کنم نکاتی که از قبل داشتند مثل حرف های نامتعارفی که وجود داشت، مشکلاتی که با یک داور داشتند یا به طریقی فکر شان بابت یک بازی به هم ریخته است، بیرون گذاشته و با یک دل صاف به زمین بیایند و به تیم داوری ما کمک کنند.

تصمیم مهم و غیرمنتظره کمیته داوران؛ قضاوت دربی با شش داور

وی افزود: اجازه بدهند داور دربی با یک تمرکز بسیار بالا وظیفه اش را انجام بدهد و در نهایت این بازی انتها خوشی داشته باشد تا تیمی با رفتار ما حذف یا قهرمان نشود. قرار است ساعت 23 امشب کمیته داوران تشکیل جلسه بدهد. تمام ملاحظات را برای این بازی در نظر گرفتیم. سعی داریم از داورانی استفاده کنیم که کمتر اشتباه کرده یا دست کم برای پرسپولیس و استقلال اشتباه نکرده باشند.

رئیس کمیته داوران گفت: سعی داریم یک تیم داوری کارکشته و آماده را راهی این مسابقه کنیم تا با این تیمی که امشب انتخاب و ساعت 10 صبح فردا از طریق سایت فدراسیون اعلام خواهد شد، بازی را به خوشی تمام کنیم.

افشاریان درخصوص اینکه آیا برای قضاوت این بازی، گزینه خارجی هم دارند، گفت: خیر. به هیچ وجه به استفاده از داور خارجی بازنمی گردیم و قطعا داور ایرانی این بازی را قضاوت خواهد کرد. اصلا به فکر داور خارجی نبودیم و هیچ جا هم رایزنی نکردیم. به حساسیت این بازی بسیار واقف هستیم و فدراسیون هم تاکید کرده باید مراقب فینال حذفی باشیم تا حق به حقدار برسد.

وی افزود: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود 2 کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. 7 نفر برای این مسابقه انتخاب می شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه ای از دید آن ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2024

به "تصمیم مهم و غیرمنتظره کمیته داوران؛ قضاوت دربی با شش داور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم و غیرمنتظره کمیته داوران؛ قضاوت دربی با شش داور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید