تاخیر و لغو چندین پرواز از فرودگاه مهرآباد ، مسافران با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش فروش برتر، فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی از مبدأ این فرودگاه اطلاع داد و از مسافران خواست قبل از حرکت به سمت فرودگاه از شرایط پرواز خود آگاه شوند.

تاخیر و لغو چندین پرواز از فرودگاه مهرآباد ، مسافران با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش خبرنگاران، در پی بارش برف و باران در بیش از 10 استان کشور و شرایط نامناسب جوی و تاثیر آن بر پروازهای بعضی فرودگاه های کشور، فرودگاه مهرآباد نیز در اطلاعیه پروازی از تاخیر و لغو تعدادی از پروازهای خروجی به علت شرایط نامناسب جوی فرودگاه های مقصد اطلاع داد.

بر اساس این اطلاعیه، مسافران می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 199 یا 02161021 و 44665519 و مراجعه به سایت www.mahrabadairport.ir آخرین شرایط پرواز خود را کنترل نمایند.

از صبح امروز یکشنبه 13 آذر بارش برف و باران در استان های نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس آغاز شده است.

هواشناسی در هشدار زرد، از لغزندگی و کاهش شعاع دید در جاده ها، کولاک برف، اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه های کوهستانی، احتمال آب گرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به سالن ها و تاسیسات گلخانه ای و احتمال اختلال در عملیات عمرانی اطلاع داده است.

  • احتیاط کنید؛ بارش برف و باران در جاده های 12 استان | آخرین شرایط ترافیکی جاده های کشور
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1946

به "تاخیر و لغو چندین پرواز از فرودگاه مهرآباد ، مسافران با این شماره ها تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر و لغو چندین پرواز از فرودگاه مهرآباد ، مسافران با این شماره ها تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید