ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟

به گزارش فروش برتر، هر بار که هیوندای یک خودروی تازه را روانه بازار می نماید، یکی از مواردی که به طور مداوم در آن رجحان دارد، ارائه فناوری ها و ویژگی های پیشرفته است.

ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟

به گزارش خبرآنلاین، دقیقاً به همین علت است که علاقه مندان به فناوری به خودرو های نسل تازه و SUV های هیوندای تمایل دارند، زیرا آن ها نوید برترین تجربه فناوری در کلاس خود را می دهند که از رقبای خود پیشی می گیرد. هیوندای ورنا تازه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هدف آن ارائه همان تجربه استثنایی در بخش سدان های سایز میانه است که بار دیگر در بین خریداران خودرو محبوبیت پیدا نموده است.

طراحی بیرونی آن جسورانه است. فراتر از خطوط براق و لبه های معین که حضور آن را ملموس می نماید، نمای بیرونی هیوندای ورنا ویژگی های مختلفی را ارائه می نماید که برای علاقه مندان به فناوری طراحی شده است. این سدان چراغ های جلو، چراغ های عقب و مه شکن را تماما ال ای دی در نظر گرفته است. سیستم روشنایی کامل LED به هیوندای ورنا ظاهری واقعاً چشمگیر و متمایز می بخشد.

توجه به جزئیات که مورد توجه دوستداران فناوری قرار می گیرد در داخل هیوندای ورنا آشکارتر می گردد. در حالی که هیوندای ورنا همواره به فهرست ویژگی های غنی خود معروف بوده است، مدل نسل چهارم این سطح را حتی بالاتر می برد. این خودرو ویژگی های تازه و اولین بخش مانند گرمکن صندلی های جلو، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی، و پنل دو کاره حساس به لمس برای کنترل های آب و هوا و صدا را معرفی می نماید.

در کنار این ویژگی های پیشگامانه در بخش سدان های سایز میانه، هیوندای ورنا صندلی های جلوی تهویه دار، سیستم تفریح اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، کنسول ابزار کاملا دیجیتال، سانروف و کنترل آب و هوای اتوماتیک را نیز ارائه می نماید. هیوندای ورنا تازه که با مجموعه ویژگی های ایمنی ADAS و سیستم صوتی ممتاز BOSE تکمیل شده است، پکیج قانع کننده تر از همواره را ارائه می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2060

به "ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ورنا محبوب ایرانیان برای 2023 چه تغییری نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید