بازطراحی برندینگ و فضای داخلی یک مدرسه زبان

به گزارش فروش برتر، به مناسبت 15امین سال تاسیس مدرسه زبان Acadèmia Altimira، صاحبان این مدرسه Laura و Mónica که دوخواهر هستند، با شرکت مشاور Masquespacio تماس گرفته و ایده بازطراحی برندینگ و فضای داخلی مدرسه شان را مطرح کردند.

این بازطراحی برندینگ -که پیشتر از نحوه شکل دریافت شخصیت یک فرد در طول مدت آموزش الهام گرفته شده بود- اینک بر اساس اهمیت ویژه دادن به تعریف کلاس ها و آماده نمودن دانش آموزان برای امتحانات کالج و دانشگاه انجام شده است.

بازطراحی برندینگ و فضای داخلی یک مدرسه زبان

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

باتوجه به متفاوت بودن گروه های سنی دانش آموزان، اولین قدم آنها، تمرکز برروی مخاطبان مختلف و ایجاد تصاویری بود که برای همه جذاب باشد: بچه ها، نوجوانان و جوانان

که این هدف از طریق طرح هایی شاد و ساده و استفاده از متریال ها و رنگ های زنده، محقق شد.

تغییرات محیط داخلی با ساختن دیوارهایی از تخته چندلا، با سه چهارم ارتفاع آغاز شد؛ به این منظور که بتوان حداکثر استفاده از نور طبیعی ای که وارد فضا می گردد را، برد و درکنار آن راهکار هایی برای آکوستیک کردن کلاس ها ارائه شد.

درهای کلاس ها از نوارهایی چوبی به شکل کشویی ساخته شد که اجازه می داد نور درون راهروها، درهنگام بسته بودن درها

نیز به داخل بیاید.

هم چنین فضایی باعنوان رودررو (Face to Face) در بخشی از مدرسه درکنار سایر فضاهای آموزشی قرار داده شد که مخصوص کلاس های خصوصی است و کلیت چارچوب های زیبایی مدرسه را -که از ورودی تا آخرین کلاس تعریف شده- حفظ می نماید.

منبع: Contemporist

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 435

به "بازطراحی برندینگ و فضای داخلی یک مدرسه زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازطراحی برندینگ و فضای داخلی یک مدرسه زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید