اولین آپدیت eFootball قرار است به زودی مسائل بازی را برطرف کند

به گزارش فروش برتر، طبق بیانیه نو شرکت کونامی، اولین آپدیت بازی eFootball قرار است در تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) منتشر گردد و برخی از مسائل گزارش شده بازی را رفع کند.

اولین آپدیت eFootball قرار است به زودی مسائل بازی را برطرف کند

بعید است از دنبال کنندگان بازی های فوتبال باشید و تا به امروز در فضای مجازی شوخی های اینترنتی فراوانی را که با باگ های بازی eFootball صورت گرفته است، ندیده باشید. هرچند همان چند ماه پیش که کونامی برای اولین بار eFootball را به جای PES معرفی کرد و از شرایط تازه این مجموعه سخن گفت، می توانستیم انتظار یک اثر ناقص و بسیار پایین تر از حد انتظار هواداران را داشته باشیم اما گمان نمی کردیم که اوضاع تا به این افتضاح باشد.

همان طور که می دانید، مدتی پیش نسخه اولیه این اثر منتشر شد که البته بیشتر به یک نسخه نمایشی (دمو) شبیه بود و نه یک بازی کامل. البته این موضوع قبل از عرضه هم به وسیله کونامی بیان شده بود اما مشکل این است که این نسخه با مجموعه ای از باگ های عجیب و غریب همراه بوده که به سوژه شوخی در اینترنت تبدیل شده است. برخی از این باگ ها به گونه ای است که در آن ها داور انگار در حال شنا کردن روی چمن فوتبال است یا اینکه ناگهان بازیکنان چهره ترسناکی به خود می گیرند و از این اتفاقات مشابه عجیب دیگر. حتی انیمیشن های بازی هم به شکلی است که انگار به جای بازیکنان فوتبال، شخصیت ناروتو (از انیمه ناروتو) در حال دویدن است.

به تازگی، کونامی در بیانیه تازهی که در توییتر فرستاده است، ضمن عذرخواهی دوباره از هواداران اعلام نموده است که به زودی آپدیت 0.9.1 را منتشر خواهد نمود. کونامی بیان نموده که این آپدیت بر رفع مسائلی که قبلا گزارش شده است و مواردی که بازیکنان همچنان گزارش می دهند، تمرکز خواهد نمود.

با توجه به اینکه کونامی در این بیانیه اعلام نموده که مسائلی که تا به امروز گزارش شده، رفع خواهد شد، این ادعا می تواند شامل هر چیزی باشد، از جمله باگ های گفته شده تا چهره عجیب بازیکنانی که حتی مجوز استفاده از چهره واقعی آن ها گرفته شده است. با این حال، قرار نیست خودمان را به راحتی گول بزنیم. وضع فعلی بازی به خوبی نشان می دهد که تقریبا بعید است با یک آپدیت این مسائل گزارش شده رفع شوند. خود کونامی هم نام این آپدیت را 0.9.1 گذاشته است یعنی حتی با این آپدیت هم ورژن بازی به ورژن 1 نخواهد رسید.

کونامی بیان نموده که با گذشت زمان جزئیات بیشتری را از آپدیت ها مختلف بازی خواهد گفت و بازخوردها و درخواست های هواداران را در آپدیت های آینده آنالیز خواهد نمود.

پس از عرضه جنجال برانگیز بازی، این اثر با نقدها فراوانی روبرو شد و حتی در استیم افتضاحی را به بار آورد. eFootball پس از عرضه اش در استیم، بدترین امتیاز تاریخ استیم از سوی کاربران را دریافت کرد که این خود نشان می دهد هواداران این سری چقدر از تصمیم کونامی برای این قسمت عصبانی شده اند.

پس از آن، کونامی یک بیانیه عذرخواهی منتشر کرد و وعده داد که طی آپدیت های متعدد مسائل بازی را رفع خواهد نمود. اینکه چقدر از ادعای کونامی به واقعیت تبدیل گردد، احتیاج به گذر زمان است اما حداقل می توانیم بگوییم که اولین قدم آن ها در این جهت با آپدیت بازی در 28 اکتبر انجام خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1618

به "اولین آپدیت eFootball قرار است به زودی مسائل بازی را برطرف کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین آپدیت eFootball قرار است به زودی مسائل بازی را برطرف کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید