هر آنچه از فیلم The Boogeyman باید بدانید

به گزارش فروش برتر، در سال های اخیر، آثار متعددی بر اساس داستان های نوشته استیون کینگ ساخته شدند و این در حالی است که این نویسنده برجسته ژانر وحشت آثار نو و جذابی را نیز به انتشار می رساند. داستان بوگیمن (The Boogeyman) داستان نوی نیست و برای اولین بار در سال 1973 میلادی در مجله Cavalier و بعداً در مجموعه داستان های کوتاه استیون کینگ در سال 1978 به نام The Night Shift به چاپ رسید.

هر آنچه از فیلم The Boogeyman باید بدانید

حالا این داستان یکی از جدیدترین داستان های استیون کینگ است که قرار است در قالب یک اثر سینمایی به نمایش گذاشته گردد. ساخت این فیلم سینمایی در سال 2018 اعلام شده بود و اسکات بک و برایان وودز مسئول نوشتن فیلم نامه اقتباسی آن بودند. آن ها سابقه همکاری طولانی با یکدیگر را دارند و قبلاً فیلم نامه فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) را نوشته اند.

با این حال، خریداری استودیو فاکس قرن بیستم به وسیله دیزنی باعث کنسل و متوقف شدن این پروژه شد. با این حال، در سال 2021 میلادی دوباره این پروژه احیا شد و راب سویج برای کارگردانی آن به خدمت گرفته شد. این کارگردان بیشتر برای ساخت فیلم میزبان (Host) محصول سال 2020 میلادی معروفیت دارد. این در حالی است که فیلم نامه جدیدی نیز به وسیله مارک هیمن بر اساس همان فیلم نامه قبلی نوشته شده است. شاون لوی نیز یکی از تهیه نماینده های این اثر ترسناک خواهد بود. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

داستان فیلم The Boogeyman

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم بوگیمن به وسیله استودیو قرن بیستم به توضیح زیر است:

دانش آموز دبیرستانی سدی هارپر و خواهر کوچکترش به نام ساویر همچنان در غم از دست دادن مادرشان هستند. پدرشان به نام ویل که از این فقدان بسیار ناراحت و در عذاب است و شغلش روانشناسی است، هیچ حمایت و محبتی به آن ها نمی نماید. زمانی که یک بیمار ناامید به طور غیرمنتظره در جلوی در خانه آن ها ظاهر می گردد، موجودی وحشتناک به خانه آن ها وارد می گردد، موجودی که خانواده ها را به وحشت می اندازد و از بزرگترین رنج و عذاب آن ها تغذیه می نماید.

بازیگران فیلم The Boogeyman

کریس مسینا در فیلم بوگیمن نقش پدر عزادار سدی و ساویر به نام ویل را ایفا خواهد نمود. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در فیلم شیطان (Devil) به تهیه نمایندگی ام نایت شیامالان شناخته می گردد. او بعلاوه سابقه بازی در آثار مختلف دیگری همانند فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) از دنیای سینمایی دی سی و بعلاوه سریال چیزهای تیز (Sharp Objects)، فیلم من خیلی مراقبم (I Care A Lot)، فیلم پروژه میندی (The Mindy Project)، فیلم آرگو (Argo) و فیلم تا شب زنده بمان (Live By Night) را دارد.

نقش سدی و ساویر را نیز به ترتیب سوفی تتچر و ویوین لایرا بلیر بازی می نمایند. این دو بازیگر سابقه بازی در فیلم های جنگ ستارگان (Star Wars) را دارند. دیوید دستمالچیان یکی دیگر از بازیگران حاضر در فیلم بوگیمن به شمار می رود که نقش یکی از بیماران ویل به نام لستر را ایفا می نماید که به وسیله بوگیمن مورد اذیت و آزار قرار می گیرد.

این بازیگر بیشتر برای نقش های مکمل خودش در فیلم هایی همانند آثار انت من (Ant-Man) دنیای سینمایی مارول، فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) ساخته جیمز گان، فیلم تل ماسه (Dune) و فیلم شوالیه تاریکی (The Dark Knight) شناخته می گردد. علاوه بر این، مارین ایرلند نیز در این فیلم نقش ریتا را بازی خواهد نمود و مدیسون هو نقشی نامشخص را به تصویر خواهد کشید. لیزاگی همیلتون نیز دیگر بازیگر حاضر در این فیلم است که نقش دکتر ولر را بازی می نماید.

تاریخ اکران فیلم The Boogeyman

فیلم بوگیمن در ابتدا قرار بود روی سرویس آنلاین هولو پخش گردد اما سازندگان این اثر در پی اکران های اولیه مثبت تصمیم گرفتند تا آن را به جای سرویس آنلاین هولو، روی پرده سینماها به اکران در بیاورند. حالا این فیلم قرار است در تاریخ 2 ژوئن سال 2023 میلادی (آدینه 12 خرداد 1402) به روی پرده سینماها بیاید. این در حالی است که این فیلم قبلاً در ماه آوریل امسال میلادی در رویداد سینماکان در لس آنجلس برای حاضرین به اکران در آمده بود.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 2027

به "هر آنچه از فیلم The Boogeyman باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فیلم The Boogeyman باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید