مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟

به گزارش فروش برتر، اروپا مقاصد زیادی برای سفر دارد. ازجمله خطوط ساحلی آبی با سواحل شنی، مسیرهای کوهستانی پرپیچ وخم و مقاصد تاریخی قدیمی که برای همه سلیقه ها و علایق مناسب هستند. متأسفانه، بسیاری از این مقاصد، به ویژه در کشورهای محبوب مانند فرانسه، آلمان و هلند، به بودجه بسیار زیادی برای سفر احتیاج دارند. اگر در پی ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر هستید، باید خارج از چارچوب فکر کنید و به مقصدهای کمتر شناخته شده اما به همان مقدار شگفت انگیز بروید. شما می توانید از فهرست ارزان ترین کشورهای اروپایی، برترین مکان ها را برای بازدید انتخاب کنید.

مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟

اگر قصد شرکت در تورهای تابستانی خبرنگاران را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید.

1.بلغارستان

بلغارستان در صدر لیست کشورهای ارزان برای سفر به شمار می رود. این کشور تا حد زیادی به وسیله گردشگران کشف نشده به جای مانده است. البته به جز بازدیدنمایندگانی که در تابستان برای تعطیلات ارزان در کنار دریای سیاه، به آنجا می آیند. حتی در آن موقع نیز شما برای اقامت، پرواز و سرگرمی در بلغارستان بخشی از هزینه سفر به اروپای غربی را پرداخت خواهید کرد. یکی از برترین بخش های سفر به بلغارستان، حومه شهر است. جایی که قلعه ها، دهکده ها و مسیرهای پیاده روی، رایگان یا بسیار ارزان می باشند. هتل های بلغارستان در خارج از ماه های تابستان، بسیار ارزان هستند. بسیاری از آن ها نه تنها شامل صبحانه رایگان، بلکه شاتل رایگان نیز می باشند.

2.رومانی

رومانی یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر است. به خصوص اگر برای پیاده روی به کوه های کارپات می روید یا عمدتاً روی کاوش در حومه شهر متمرکز شوید. قطارها در رومانی همواره در برترین شرایط نیستند، اما ایمن و بسیار ارزان هستند. بعضی از زیباترین سازه های بخارست برای بازدید، ازجمله شهر قدیمی قرن پانزدهمی، میدان انقلاب و طاق پیروزی رومانی، رایگان یا بسیار ارزان می باشند. در تابستان، اجاره دوچرخه می تواند راهی عالی برای کاوش در شهرهای کوچک تر باشد. بعلاوه می توانید به یکی از تورهای پیاده روی رایگان که از مرکز شهر حرکت می نمایند، بپیوندید. غذا خوردن در رومانی، ارزان است و وعده های غذایی، دلچسب و سیرنماینده هستند. غذاهای محلی مانند سارماله، کوزوناک، یا مامالیگا ارزان می باشند و اغلب در غرفه های غذای خیابانی فروخته می شوند.

3.پرتغال

مجذوب کننده ترین مقاصد پرتغال به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر منطقه ها طبیعی و فضاهای باز می باشند. آن ها عمدتا رایگان هستند. منطقه فارو در جنوب کشور به علت شن های نرم طلایی، صخره ها و فانوس های دریایی، مقصدی محبوب است. بعلاوه مادیرا به علت مسیرهای کوهنوردی ناهموار آتشفشانی، بندر زیبا و غواصی عالی، بازدیدنمایندگان زیادی دارد. بیشترین هزینه سفر به پرتغال، مربوط به غذا و محل اقامت خواهد بود. البته سفر به این کشور از ماه ژوئن تا آگوست به هزینه های بیشتری احتیاج دارد، زیرا زمان اوج سفر است. اما از نوامبر تا فوریه، قیمت ها به مقدار قابل توجهی کاهش می یابند.

4.آلبانی

آلبانی یکی از برترین اسرار اروپا است. این کشور علاوه بر منظره ها تاریخی فراوان، طبیعت شگفت انگیز و آب وهوای عالی تابستانی، خط ساحلی طولانی معروفی به نام ریویرا آلبانی دارد. مقاصد ساحلی این کشور به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر بدون قیمت های تکان دهنده سایر مقاصد اروپایی می باشد. اقامتگاه ها و رستوران های بسیار ارزان ای در تمام طول سال در این کشور وجود دارد. در ماه های تابستان هوا به میزان کافی گرم خواهد بود که مانع لذت بردن بازدیدنمایندگان می گردد. اما از تخفیف های ویژه برخوردار خواهید شد. اگر برای پیاده روی یا کاوش در شهرها با پای پیاده به آنجا می آیید، اواخر سپتامبر و اکتبر گزینه های خوبی هستند.

5.لهستان

شهرهای اصلی لهستان مانند کراکوف و ورشو همواره ارزان نیستند. بنابراین اگر مقصد اصلی شما هستند، از بازدید در تابستان خودداری کنید. فصل بهار به ویژه ماه های مارس و آوریل، ماه های ایده آلی برای سفر به لهستان می باشند. در این ماه ها هوا در حال گرم شدن است. اما قیمت ها هنوز پایین می باشند و قلعه ها و کاخ هایی که در طول زمستان بسته بودند، دوباره باز می شوند. معروف ترین مقاصد لهستان به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر شامل اردوگاه های آشویتس-بیرکناو، معدن نمک و کارخانه شیندلر می باشد. بسیاری از جاذبه های دیگر در سراسر کشور، یا بسیار ارزان هستند یا دسترسی به آن ها رایگان است.

در شهرهای بزرگ تر، موزه ها اغلب یک روز در هفته خدمات رایگان ارائه می دهند. برای مثال، ورود به قلعه سلطنتی در ورشو در روزهای چهارشنبه رایگان است. در حالی که موزه شوپن یکشنبه ها رایگان می باشد. اگرچه قطارها در لهستان همواره بسیار ارزان نیستند، اما شما می توانید با هزینه بسیار کمی با اتوبوس به هر جایی بروید.

جمع بندی

در این مقاله 5 مورد از ارزان ترین کشورهای اروپایی برای سفر مورد آنالیز قرار گرفتند. اروپا با تنوع زیاد، تفاوت های آب و هوایی و فرهنگ برای کشف، مکانی عالی برای سفر می باشد. نکته جالب دیگر این است که سفر از یک مکان به مکان دیگر در اروپا معمولاً بیش از چند ساعت طول نمی کشد. معمولاً سفر به مقاصد اروپایی در تابستان، گران تر است. چیزی که سفر را گران می نماید، معمولاً تعداد گردشگران است. زیرا گردشگران مایل به پرداخت هستند و بنابراین قیمت ها را افزایش می دهند.

منبع: ژیوار
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: forushebartar.ir شناسه مطلب: 1925

به "مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقرون به صرفه ترین کشورهای اروپایی برای سفر کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید